تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۰۸۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هر هفته پیگیر مسائل و مشکلات کارگران هستم
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: کارگران عزیز بدانند هر هفته پیگیر مسائل و مشکلات آن‌ها در استان و در سطح مسوولین کشور هستم.
  حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز، اظهار کرد: استغفار عمومی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در این مقطع انجام دهیم و هیچ‌گاه از یاد خدا غافل نشویم.

وی کارگران حاضر در مصلی اهواز را با لفظ "نور چشمان ما" خطاب کرد و افزود: این کارگران عزیزی که حقوق‌های معوق و مشکلاتی دارند و در نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند، بدانند که هر هفته بنده پیگیر مشکلات کارگران هستم و مدتی پیش طی دیداری که با آیت‌الله رئیسی داشتم نیز، مشکل حقوق معوق را که در خوزستان بسیار می‌بینیم به ایشان انتقال دادم که رئیس دستگاه قضا قول فرستادن یک هیئت برای بررسی و سپس حضور شخص خودشان را در استان، دادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جسارتی که به ساحت مقدس خاتم‌الانبیاء(ص) و هر چند صباحی اسلام هراسی می‌کنند، شدیدا محکوم است و مقام معظم رهبری فرمودند ببینید اگر در کشورتان در خصوص هولوکاست شبهه‌ای وارد کنید چه اتفاقی می‌افتد اما همین مقامات اتوکشیده غربی به عقاید بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین می‌کنند.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم اسوه حسنه است و روز قیامت معیار اعمال انسان‌ها با پیامبر ما سنجیده می‌شود. بررسی کنیم چه نفعی مگر از فرانسه به ما می‌رسد و چه می‌شود که دست رد به سینه این کشور و رئیس جمهور منفورش بزنیم و رابطه‌مان را با این کشور قطع کنیم.

موسوی‌فرد عنوان کرد: دلایل زیادی برای اسلام هراسی دارند، یکی زمینه‌های تاریخی است، یکی وزن پیدا کردن اسلام است که تعداد مسلمانان افزایش پیدا کرده و حدود ۴۰۰ میلیون شیعه داریم که در اروپا نیز این آمار در حال افزایش است.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: ترس از ایدئولوژی سیاسی اسلام نیز یک عامل دیگر اسلام هراسی است، اقدام خشونت آمیز برخی مسلمانان تندرو که بسیاری از آن‌ها حاصل دست خود غربی‌ها هستند هم یک عامل دیگر است.

وی افزود: تبلیغات رسانه‌ای علیه اسلام و مسلمانان نیز در بحث اسلام هراسی موثر است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار