تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۰۸۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ دستگاه آمبولانس به مناطق محروم سردشت و شهیون دزفول اهدا شد
  ۲ دستگاه آمبولانس به بخش های محروم سردشت و شهیون دزفول اهدا شد .

  سرپرست فرمانداری ویژه دزفول روز پنجشنبه در حاشیه ارسال این آمبولانس‌ها گفت: با توجه به استقلال شهرستان دزفول و لزوم تمرکز خدمات دهی بهداشتی و درمانی به شهرستان، امروز در نخستین گام ۲ دستگاه آمبولانس فوق پیشرفته به مجموعه ناوگان امداد و نجات بهداشتی دزفول اضافه شد.

علی فرهمندپور افزود: یکی از این آمبولانس‌ها در بخش سردشت و یکی در بخش شهیون مستقر می‌شود تا از این پس عملیات امداد و نجات همشهریان در حوزه شهرستان با کیفیت بهتر و سرعت بالاتر انجام شود. 
وی ادامه داد: عملیات امداد هوایی بدلیل برخی مشکلات متوقف شده بود که با پیگیری‌هایی انجام شده این مشکلات برطرف و از امروز عملیات امداد هوایی با تمرکز شهرستان دزفول در مناطق سخت گذر به ویژه احمدفداله برقرار خواهد شد.

علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت: با مساعدت فرماندار ویژه دزفول، نیروی انتظامی و پلیس راهور این ۲ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر دیزلی ۳۱۵ شرقی بلند مجهز به ناوگان اورژانس ۱۱۵ اضافه شد.
سید محمد محمودی نژاد رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ دزفول نیز اظهارداشت:  اعتبار هزینه شده برای هر یک از این آمبولانس‌ها ۳۰ میلیارد ریال است.
شهر سردشت و شهیون در فاصله ۴۵ کیلومتری دزفول قرار دارند.

۲۷ مهرماه گزارشی با عنوان تشنجی که اورژانس دزفول را به چالش کشید در خبرگزاری ایرنا منتشر شد که یک کودک تشنجی به علت نبود آمبولانس در بخش سردشت دزفول با وانت نیسان به بیمارستان منتقل شده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار