تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۰۸۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت منطقه احمدفداله
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان: برای کمک به مردم منطقه محروم احمدفداله مجموعه‌های جهادی را وارد کار کرده‌ایم و اقداماتی نیز انجام شده است.
سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عچ) خوزستان در حاشیه بازدید از روستاهای محروم احمدفداله دزفول، اظهار کرد: یکی از مشکلات محوری این منطقه بحث جاده هست که باتوجه به کوهستانی بودن منطقه نیازمند کار زیاد و اصولی است.

وی افزود: برای کمک به مردم این منطقه مجموعه‌های جهادی را وارد کار کرده‌ایم و اقداماتی نیز انجام شده اما بناست با کمک‌های استاندار و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بتوانیم یکی از مشکلات اصلی مردم که جاده است را حل نماییم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ان‌شاالله با ایجاد جاده مابقی خدمات هم وارد منطقه خواهند شد هرچند که تا بحال اقدامات خدماتی انجام شده اما پاسخگوی نیازها نبوده است.

وی ضمن بیان اینکه حق این مردم است که همانند دوران دفاع مقدس با عزم همگانی کمک‌رسانی را انجام دهیم، ادامه داد: نبود جاده مشکلات زیادی را برای مردم منطقه احمدفداله به دنبال دارد، برای مثال هنگام انتقال بیمار اورژانسی به بیمارستان دچار سختی‌های بسیاری می‌شوند که لازم است اگر خیرین می‌توانند کمکی به این منطقه داشته باشند، ورود کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار