تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۰۸۵۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صلح و سازش پرونده اختلاف مالی بین وراث در دزفول
رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان پرونده اختلاف مالی بین وراث را به ارزش ۵ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان را به صلح و سازش ختم شد.
 محمدیار ممبینی رئیس دادگستری دزفول گفت: مدتی قبل بین وراث بر سر اموال متوفی اختلاف که به ارزش ۵ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان به وجود آمد که این اختلاف روز به روز شدیدتر و منجر به درگیری و نزاع بین آنها برگزار شد.

او افزود: در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اصلاح ذات البین در جامعه و به منظور جلوگیری از ادامه اختلافات، پرونده اختلاف این وراث جهت برقراری صلح و سازش بین آنان به شعبه ۱۷ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع داده می‌شود و رئیس و اعضای این شعبه با سعی و تلاش و کوشش خود و خارج از وقت اداری با دعوت از وارث متوفی زمینه را برای مصالحه فراهم کردند.

ممبینی بیان داشت: تلاش‌ها و زحمات رئیس و اعضای شعبه ۱۷ شورای حل اختلاف این شهرستان به ثمر نشست و این وراث با گذشت از یکدیگر بین آنان آشتی و دوستی برقرار و این پرونده در کمترین وقت با صلح و سازش مختومه شد.

رئیس دادگستری دزفول تصریح کرد: در مصالحه این پرونده علاوه بر پیشگیری از تشکیل چندین پرونده قضایی و درگیری‌های دیگر، عطوفت و محبت بین وراث این پرونده بیشتر از گذشته ایجاد گردید و لازم است از تمامی عزیزانی در اصلاح ذات البین تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار