تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۰۸۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استارت‌آپ‌های مجازی در بهبهان برگزار می‌شوند
  رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان با اشاره به برگزاری استارت‌آپ‌های مجازی در این شهرستان، گفت: این استارت‌آپ‌ ویژه مربیان بخش دولتی، خصوصی، مدیران آموزشگاه‌ها، کارآموزان فعال در مشاغل خانگی، روسای ادارات شهرستان بهبهان و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان است.

فرشین پودنچی  اظهار کرد: با موافقت مرکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه خاتم‌الانبیاء بهبهان و پارک علم و فناوری استان خوزستان مقرر شد دوشنبه‌های آخر هر ماه وبینارهای استارتاپی در بهبهان برگزار شوند که در صورت موافقت پارک علم و فناوری استان، این موضوع قطعی خواهد شد.

وی افزود: این استارت‌آپ‌ها ویژه مربیان بخش دولتی، خصوصی، مدیران آموزشگاه‌ها، کارآموزان فعال در مشاغل خانگی، روسای ادارات شهرستان بهبهان و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان ادامه داد: اولین وبینار استارت‌آپی دوشنبه این هفته به صورت مجازی برگزار شد که در این وبینار در خصوص چگونگی آغاز یک استارت‌آپ، تفاوت استارت‌آپ و کسب و کارهای سنتی، مراحل ایجاد و رشد و ارزش استارتاپ‌ها توضیح داده شد.

پودنچی در پایان گفت: سعی ما بر این است که از شرکت‌های موفق و شکست خورده در وبینارهای بعدی به صورت آنلاین دعوت کنیم تا تجربه‌ها و اطلاعات جامعی را در اختیار متقاضیان و شرکت‌کنندگان قرار دهیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار