تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۰۸۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۵۴ برنامه هفته بسیج دانش آموزی در خوزستان به صورت مجازی برگزار می شوند
 فرمانده بسیج دانش آموزی خوزستان گفت: ۲۵۴ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی استان امسال در نظر گرفته شده که تمام این برنامه ها با توجه به بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

سرهنگ غلامرضا قربانی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی برای هفتم تا ۱۳ آبان ماه درنظر گرفته شده  است بیان کرد:  از جمله  این برنامه ها پویش " آمریکا باید از منطقه برود" شامل ۲۰ برنامه مانند انجام نقاشی و نماهنگ و اینفوگرافی و پیام به سربازان آمریکایی و تولید مقاله با عنوان چرایی خروج آمریکا از منطقه است.

وی گفت: پویش دیگری به نام " مرگ بر آمریکا" نیز در برنامه های امسال خواهیم داشت که در ساعت ۹ صبح هر روز  هفته بسیج دانش آموزی،  دانش آموزان به صورت نمادین در حیاط مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی تجمع خواهند داشت.

سرهنگ قربانی اظهار داشت: امضای طومار مجازی دانش آموزان از دیگر برنامه های است که با شعار "آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود" انجام خواهد گرفت.

وی  با اشاره به اینکه ۵۸ فرمانده حوزه دانش آموزی در استان وجود دارد افزود: سه هزار و ۴۷۵ واحد بسیج دانش آموزی در استان فعال هستند.

سفر کاروان های راهیان نور دانش آموزانی در فضای مجازی

فرمانده بسیج دانش آموزی خوزستان در ادامه بیان کرد: با توجه به تعطیلی سفرهای راهیان نور دانش آموزی کانال های مجازی برای معرفی دانش آموزان با مناطق جنگی و بیان خاطرات شهدا راه اندازی می شود تا در این شرایط همچنان دانش آموزان به این مناطق سفر کنند.

وی گفت: در هفته بسیج دانش آموزی بیانیه ضد آمریکایی مجمع علویون و فاطمیون در استان با محکومیت آمریکا و رژیم صهیونیست جنایتکار و کودک کش از سوی دانش آموزان تهیه خواهد شد.

استفاده از ظرفیت شبکه شاد در هفته بسیج دانش آموزی

سرهنگ قربانی با اشاره به اینکه امسال در هفته بسیج دانش آموزی از شبکه شاد نیز استفاده خواهد شد افزود: امسال برای معرفی هفته بسیج دانش آموزی و بیان علت مبارزه با آمریکای جنایتکار از شبکه شاد استفاده خواهد شد.

وی گفت: به همین منظور تولید محتوایی متناسب با این هفته انجام خواهد گرفت و در شبکه شاد بارگذاری می شود تا دانش اموزان و مربیان از این محتوا استفاده کنند.

 فرمانده بسیج دانش آموزی خوزستان اظهار داشت: در این محتوا دانش آموزان با اصول بهداشتی در خصوص کرونا و همچنین معرفی هفته بسیج آشنا خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین در هفته بسیج امسال دانش آموزانی که در کنکور ۹۹ رتبه زیر ۱۰۰ کسب کردند تجلیل می شوند.

توزیع چهارهزار و۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق محروم خوزستان

فرمانده بسیج دانش آموزی استان گفت: چهارهزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق محروم استان از سوی بسیج دانش آموزی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ میلیون ریال توزیع شد.

وی افزود: در هفته بسیج امسال بخش دیگری از کمک های مومنانه به منظور توزیع بسته های آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند انجام خواهد گرفت.

سرهنگ قربانی همچنین با اشاره به فعالیت دانش آموزان بسیجی در این هفته اظهار داشت: دانش آموزان عضو بسیج در این هفته اقدام به تعمیر منازل مردم و گندزدایی مدارس و معابر و محلات و در تهیه جهیزیه و بسته های ارزاقی و بهداشتی و تهیه بسته های لوازم التحریرشرکت خواهند کرد.

وی افزود: امسال پویش همکلاسی مهربان را داریم که هر دانش آموزی که به لحاظ مالی وضعیت خوبی دارد یه کیف و نوشت افزار به دانش آموز نیازمند کمک کنند .

فرمانده بسیج دانش آموزی با اشاره به حرکت کاروان های  شادی به مناسبت هفته بسیج در سطح شهر افزود: به مناسبت این هفته کاروان های شادی با حضور گروه سرود دانش آموزی در سطح شهر حرکت خواهند کرد، البته در شهرهای قرمز این کاروان اجرا نخواهد شد.

وی گفت: هفته بسیج دانش آموزی با شعارمقاومت و استکبار ستیزی است و امسال دانش آموزان انقلابی با علت مبارزه با آمریکا آشنا خواهند شد و این اهداف با همت مربیان پرورشی و رسانه ها انجام خواهد شد.

۱۳ آبان ماه به دلیل سالروز شهادت شهید دانش آموز حسین فهمیده به روز دانش آموز نامگذاری شده و از تاریخ هفتم تا ۱۳ آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش آموز نامیده شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار