تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۰۸۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چه کسانی کاندید مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی و پیکر تراشی هستند؟
 امروزه افراد زیادی برای کاهش وزن به پزشک مراجعه می کنند تا با رژیم یا روش های مختلف جراحی، میزان وزن و چربی های انباشته شده در بدن خود را کاهش دهند. اغلب این افراد برای تناسب اندام و برخورداری از زیبایی ظاهری به پیشنهاد پزشک معالج، عمل های جراحی لاغری مختلفی از جمله ابدومینوپلاستی یا جراحی لاغری پیکر تراشی را انتخاب می کنند. دکتر شاپور عزیزی در زمینه جراحی لاغری، زیبایی و تناسب اندام دارای تخصص و تجربه فراوانی است و می تواند افراد را در این زمینه کمک و راهنمایی کند.
چه کسانی کاندید مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی و پیکر تراشی هستند؟

ابدومینوپلاستی در واقع نوعی جراحی زیبایی است که در آن چربی و پوست شل شده شکم برداشته می شود و عضلات این قسمت از بدن سف می شود. بیمار پس از انجام جراحی ابدومینوپلاستی می تواند با رعایت رژیم غذایی و استفاده از غذاهای سالم استایل و تناسب اندام خود را برای همیشه حفظ کند. اما در پیکر تراشی چربی های انباشته شده در بدن که اغلب اوقات اضافی هستند بدون نیاز به بیهوشی کامل برداشته می شود. چنان چه قصد کاهش وزن و انجام جراحی زیبایی را دارید در ادامه همراه باشید تا شما را با نکات مهم در مورد عمل جراحی لاغری پیکر تراشی و ابدومینوپلاستی آشنا کنیم.

بهترین روش کاهش وزن و تناسب اندام در افراد کدام است؟

جراحی لاغری معمولا با کاهش وزن شدید و آنی با حذف چربی های انباشته شده در بدن مشاهده می شود. شاید در نگاه اول جراحی های لاغری معجزه محسوب شود اما زمانی که تصمیم به انجام هر یک از عمل های زیبایی لاغری را گرفته اید بهتر است با دقت بیشتر به این موضوع توجه کنید. تمامی جراحی های زیبایی لاغری لیپوماتیک و سایر عمل های لاغری که چربی را از بدن به صورت ساکشن خارج می کنند فقط بر روی چربی های انباشته شده زیر پوست تمرکز دارند. چربی هایی که در عمل پیکر تراشی از بدن خارج می شوند از بی خطرترین نوع چربی ها هستند و مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند.

چه کسانی کاندید مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی و پیکر تراشی هستند؟

سوالی که در این بخش مطرح می شود این است که کدام افراد کاندید مناسب برای انجام عمل های جراحی لاغری انتخاب می شوند؟ یکی از بزرگترین مشکلات کسانی که دچار اضافه وزن هستند عدم صبر و تحمل و داشتن رژیم غذایی مناسب است. کاهش وزن با رزیم غذایی مناسب به صبر و زمان زیادی احتیاج دارد و مدیریت آن بسیار اهمیت دارد. شما نمی توانید یک شبه به وزن ایده آل و تناسب اندام برسید اما می توان با برنامه ریزی دقیق در این زمینه در مدت زمان مشخص به وزن ایده آل خود برسید. اگر با رژیم غذایی به وزن ایده آل خود نمی رسید بهتر است به پزشک متخصص در زمینه جراحی لاغری مراجعه کنید و از او در مورد انتخاب بهترین روش رسیدن به تناسب اندام مشاوره بگیرید.

کدام افراد برای انجام پیکر تراشی و ابدومینوپلاستی کاندید می شوند؟

انتخاب بهترین روش جراحی لاغری و پیکر تراشی در افراد کار تخصصی و سختی است که باید حتما قبل از انتخاب با پزشک متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. پزشک و مشاوران متخصص در زمینه جراحی زیبایی و تناسب اندام معمولا با برگزاری جلسات مختلف دلایل اصلی لاغری و داشتن تناسب اندام را بیمار سوال می کنند و با تحلیل و بررسی روش زندگی فرد، نوع رژیم غذایی و میزان توده های چربی انباشته شده در بخش های مختلف بدن بهترین روش جراحی لاغری را انتخاب و به آن ها پیشنهاد می دهند.

چه کسانی کاندید مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی و پیکر تراشی هستند؟

پیکر تراشی و ابدومینوپلاستی دو مورد از جراحی های لاغری هستند که امروزه اکثر افراد برای داشتن تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل با پیشنهاد پزشک معالج انتخاب می کنند. هر یک از عمل های جراحی لاغری مزایای خود را دارد اما این نکته در مورد تمام جراحی های لاغری مطرح می شود که باید به آن توجه شود. رعایت رژیم غذایی قبل و بعد از عمل جراحی لاغری چه پیکر تراشی یا عمل جراحی ابدومیتوپلاستی باشد باید زیر نظر پزشک طبق برنامه مشخص انجام شود. در این زمینه افراد متخصص و باتجربه فعالیت می کنند که بهتر است جلساتی را در این رابطه با پزشک داشته باشید و طبق نظر و گفته آن بهترین نوع عمل جراحی را انتخاب کنید.

چه کسانی کاندید مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی و پیکر تراشی هستند؟

جمع بندی

دکتر شاپور عزیزی در زمینه جراحی زیبایی و عمومی در تهران جزو بهترین جراحان متخصص است که با دریافت گواهی نامه پیکر تراشی با دستگاه ویزر از کشور ترکیه توانست جزو اولین پزشکایی باشد که با مهارت و تجربه بالا در این زمینه عمل های زیبایی موفق را داشته باشد. چنان چه بخواهید در مورد جراحی لاغری و پیکر تراشی مشاوره مناسبی داشته باشید می توانید با مراجعه به سایت دکتر شاپور عزیزی به نشانی drshapourazizi.com تمام اطلاعات لازم را برای قبل یا بعد از عمل جراحی زیبایی و لاغری به دست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمل ابدومینوپلاستی و پیکر تراشی با دکتر شاپور عزیزی در تماس باشید.

:
:
:
آخرین اخبار