تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۰۸۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فهرست درمانگاه‌های تخصصی اهواز برای مراجعه بیماران مشکوک به کرونا اعلام شد
 لیست درمانگاه‌های تخصصی در اهواز برای مراجعه کردن بیماران مشکوک به ویروس کووید ۱۹ اعلام شد.

  درمانگاه فرهنگیان اهواز در کیانپارس، درمانگاه خانواده گروه ملی فولاد ایران دویست دستگاه و درمانگاه آب و برق خوزستان در گلستان از جمله این مراکز هستند.

بر اساس این گزارش درمانگاه شهید بقایی ۳۰ متری، حضرت فاطمه الزهرا (س) کمپلو، درمانگاه ولایت پردیس، پلی کلینیک شهید رجایی ۲۴ متری و درمانگاه نفت در کارون از دیگر درمانگاه‌ها و مراکز جهت مراجعه بیماران مشکوک است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهوازدر خصوص علل ابتلا به کرونا در یک هفته اخیر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد علت ابتلای ۵۴ درصد تماس‌های فامیلی،  ۱۸ درصد تماس‌های شغلی، ۹ درصد ترددهای مکرر بیرون از خانه، هفت درصد شرکت در آیین‌های عروسی و عزا، هفت درصد مسافرت‌های درون استانی و پنج درصد نیز کارکنان بهداشت و درمان بوده اند.

وی در خصوص عوامل موثر در بروز موارد کرونا در۲ ماه اخیر گفت: برگزاری آیین‌های ترحیم و عزاداری، برپایی جمع‌های خانوادگی، تراکم بالای جمعیت در برخی بازارهای محلی و فروشگاهه‌ای ارزان فروشی، ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان و بانکها و سازمان ها از جمله این موارد است.

ابول نژادیان ادامه داد: بر اساس بررسی دانشگاه‌های معتبر دنیا ۶ تا ۱۲ هفته آینده پرخطرترین زمان بروز کرونا است چون پیک آنفلوآنزا در آبان ماه شکل می‌گیرد یعنی یک و نیم و تا سه ماه آینده پرخطرترین زمان برای ابتلای همزمان کرونا و انفلوآنزا است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار