تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۰۸۴۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت هواداران تیم فولاد خوزستان از مدیرعامل این باشگاه
 هواداران متعصب تیم فولاد خوزستان به دنبال محرومیت مدیرعامل این باشگاه از فوتبال ضمن اعتراض به این تصمیم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ، بازنگری در رای صادره را خواستار شدند.

 سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به دلیل انجام مصاحبه علیه فدراسیون فوتبال از سوی کمیته اخلاق فدراسیون از ادامه فعالیت در فوتبال محروم شد که این امر اعتراض هواداران فولاد را به همراه داشت.

هواداران فولادخوزستان با انتشار متنی در فضای مجازی از سعید آذری مدیرعامل خود حمایت کردند و از علی محمدی رییس هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خواستند تا این موضوع را پیگیری کنند.

آذری: محرومیتم قابل پیش بینی بود

سعید آذری سه شنبه شب در خصوص محرومیتش از فعالیت های فوتبالی اظهار داشت: به من اطلاع دادند این تصمیم در پی صحبت های اینجانب علیه فدراسیون فوتبال و تشویش اذهان عمومی اتخاذ شده  است.

وی با بیان اینکه محرومیتم قابل پیش‌بینی بود افزود: در روزهای آینده لایحه‌ای برای دفاع از خود آماده و ارایه می‌کنم .این محرومیت دور از ذهن نبود و بالاخره جلوی برخی از مسائل ایستادن چنین تبعاتی دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به اینکه این موضوع برداشت شخصی‌ آنها است گفت: هر کسی که حرف حق و درست را می‌زند، نباید نگران چیزی باشد و من از این بابت نگرانی ندارم.

پیروزی فولاد خوزستان در بازی تدارکاتی

تیم فولادخوزستان در دیداری دوستانه برابر نفت امیدیه به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

تیم فولاد خوزستان عصر سه شنبه در دیداری تدارکاتی در زمین شماره ۲ ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف تیم نفت امیدیه رفت و در نهایت این دیدار با پیروزی به سود فولاد به پایان رسید.

امید صیدالی و محمد قاسمی نژاد ۲ گل فولاد را در این دیدار به ثمر رسانده بودند.

فولادی ها پیش از این در ۶ دیدار دوستانه مقابل سایپا، نفت مسجدسلیمان پارس جنوبی جم، بادران، هوادار و پورا به میدان رفتند و موفق به کسب پنج پیروزی و یک تساوی شدند. 

در دیدار روز سه شنبه جواد نکونام سرمربی فولاد از بازیکنانی استفاده کرد که در دیدار روز گذشته تدارکاتی کمتر مورد استفاده قرار گرفتند.

فولاد خوزستان فصل گذشته با کسب ۵۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت و سهمیه باشگاه های آسیا را کسب کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار