تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۲۰۸۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهمترین دغدغه ما برگزاری مراسم عروسی و عزاداری است
قنبری گفت: مهمترین دغدغه ما برگزاری مراسم عروسی و عزا است که بر آنها نظارت نمی‌شود و باید از ادارات سخت‌گیرانه‌تر برخورد کنند.

  ، آرش قنبری فرماندار رامهرمز گفت: تمام ورودی‌های آرامستان تا اطلاع ثانوی باید مسدود شود و دفن میت نیز باید طبق ضوابط خاص و کنترل‌شده صورت گیرد چراکه مهمترین دغدغه ما برگزاری مراسم عروسی و عزاداری است که هیچ کنترل و نظارتی صورت نمی‌گیرد.

او افزود: ادارت در زمینه رعایت بهداشت نظارت جدی تری داشته باشند و همه صنوف ازجمله مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها باید اصول بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت شامل جریمه سنگین، تعطیل و یا پلمب خواهند شد.

قنبری بیان داشت: وضعیت جایگاه‌های سوخت نامناسب است و برخورد‌های خوبی، برخی از کارگران جایگاه‌ها با مردم ندارند درصورتی‌که کارگر جایگاه موظف به سوخت‌گیری برای خودرو است، بنابراین مسئول این جایگاه‌ها باید نظارت مستمر داشته باشند و موارد تخلف را گزارش دهند.

فرماندار رامهرمز در پایان تأکید کرد: رسانه‌های شهرستان باید فعال‌تر واردشده و اطلاع‌رسانی کنند و برای مردم شرایط ویژه را توضیح دهند.

 بهرام عزتی رئیس شبکه و درمان رامهرمز نیز گفت: باغ رستوران‌ها، مکان‌های عرضه قلیان، تالار‌های عروسی، آرامستان‌ها و مشاغل پرخطر باید تا رسیدن به وضعیت عادی تعطیل شوند.

او افزود: از زمان شروع کرونا تاکنون یک هزار۷۰۰ مبتلا در این شهرستان شناسایی شد و بیش از ۸۰ نفر فوتی داشته‌ایم در صورت عدم رعایت همگانی این آمار بالا خواهد رفت.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار