تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۲۰۸۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مانور سلامت برای مقابله با کرونا در آبادان برگزارشد
مانور سلامت با هدف هشدار به شهروندان در خصوص شیوع بیماری کرونا در شهرآبادان، اروندکنار ، چوئبده و روستاها برگزار شد.
  مانور سلامت (مبارزه با کرونا) با حضور دستگاه‌های اجرایی با هدف هشدار به شهروندان در خصوص فراگیری بیماری کرونا در شهرآبادان، اروندکنار ، چوئبده و روستاها برگزار شد.

سیدزین‌العابدین موسوی  فرماندار آبادان در حاشیه برگزاری مانور سلامت مبارزه با کرونا در آبادان اظهار کرد: وضعیت بیماری کووید۱۹ در آبادان بسیار نگران کننده است و این مانور با  ارائه خدمات غربالگری سلامت، تب سنجی و آموزش شیوه نامه‌های بهداشتی به شهروندان برگزار شد.

وی گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی شهروندان ،آبادان وارد وضعیت قرمز شده و تنها با همکاری مردم می‌توان از این شرایط خارج شد.

فرماندار ویژه آبادان هدف اصلی مانور بزرگ سلامت را  همکاری و مساعدت مردم برای خروج از وضعیت قرمز و هشدار کرونا دانست و افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی شهروندان آبادانی کاهش یافته است و این امر سبب افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان شده است.

وی برلزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در شهرستان تاکید کرد و گفت: در پیک نخست این بیماری میزان استفاده از ماسک در آبادان ۹۰ درصد بود که موفق شدیم بیماری را کنترل کنیم ولی با ورود به پیک دوم متاسفانه میزان استفاده از ماسک در آبادان به ۲۰ درصد کاهش یافته که نگران کننده است.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه بیماری کووید ۱۹ روند افزایشی به خود گرفته  است، گفت: دلیل این روند افزایشی رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است، اگر بیماری مدیریت و کنترل نشود باید منتظر افزایش چشمگیر مبتلایان به این بیماری باشیم.

موسوی افزود: در راستای تشویق شهروندان آبادانی به استفاده از ماسک مانور سلامت با حضور ۳۵۰ نفر از کارکنان دستگاه های مختلف در ۲۰ نقطه شهرستان از جمله خیابان‌های امیرکبیر، احمدآباد، کوی قدس، ذوالفقاری، ملت، فرهنگیان و شهرهای اروندکنار و چوئبده اجرا شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار