تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۲۰۸۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیچ‌گاه هدف حفاری قهرمانی در لیگ برتر وزنه‌برداری نبوده است
 سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با بیان این‌که هیچ زمانی هدف این باشگاه قهرمانی در لیگ برتر نبوده است، گفت: هدف اصلی باشگاه، حمایت از ورزشکاران بومی بوده است و بعد نیز نیم‌نگاهی به قهرمانی داشته‌ایم.

فراز رامهرمزی در خصوص وضعیت تیم‌ ملی‌حفاری برای حضور در لیگ برتر جوانان و بزرگسالان کشور، اظهارکرد: تمرینات تیم‌های جوانان و بزرگسالان ملی‌حفاری باتوجه به دستورالعمل‌های ابلاغی فدراسیون وزنه‌برداری و فدراسیون پزشکی ورزشی آغاز شده است اما طبیعتا کار در فصل پیش‌روی لیگ برتر به دلیل شرایط کرونایی سخت‌تر از سال‌های گذشته است.

وی بیان کرد: تلاش داشته‌ایم، درصد بالاتری از تیم جوانان ملی‌حفاری متشکل از وزنه‌برداران بومی باشد، ضمن این‌که بیشتر نفرات تیم بزرگسالان نیز از ورزشکاران استان هستند. در مجموع تلاش داشته‌ایم، وزنه‌برداران مستعدی که بتوانند حرف برای گفتن داشته باشند را حمایت کنیم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری خاطرنشان‌کرد: در چند سال اخیر نیز هدف باشگاه ملی‌حفاری سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی مختلف در رشته وزنه‌برداری و استعدادیابی و پرورش آن‌ها بوده است. همچنین حمایت از مدال‌آوران وزنه‌برداری و نشان دادن استعدادها به وزنه‌برداری کشور، از دیگر اهداف باشگاه ملی‌حفاری است.

وی افزود: هیچ زمانی نگاه باشگاه ملی‌حفاری به قهرمانی نبوده است و هدف اصلی حمایت از ورزشکاران بومی بوده و بعد نیز نیم‌نگاهی به قهرمانی داشته‌ایم. در رده سنی جوانان ۱۳ سال است که قهرمان کشور هستیم و در رده سنی بزرگسالان نیز همیشه روی سکو بوده‌ایم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار