تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۰۸۴۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان پیش از شروع لیگ برتر فوتبال
  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که گریبانگیر مشکلات مالی بوده و هنوز وضعیت این به لحاظ مالکیتی مشخص نیست، فرصت چندانی برای حضور مقتدرانه در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ندارد.

  تیم نفت مسجدسلیمان یکی از نمایندگان خوزستان در لیگ برتر است که با حضور مهدی تارتار توانست در فصل گذشته بازی های خوبی به نمایش بگذارد و از ابتدای مسابقات برای سایر حریفان خط و نشان بکشد. این تیم  فصل گذشته تیم های بزرگی همچون استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان و شهرخودرو را به زانو درآورد.

تیم نفت مسجد سلیمان در فصل گذشته با بازیکنانی نظیر مهدی زبیدی، عماد میرجوان، سوشا مکانی، سجاد جعفری، حسین ابراهیمی، حامد نورمحمدی، حبیب فرعباسی، احمد گوهری، امید سینک و محمد طیبی توانست بازی های درخشانی ارایه کنند و به مقام هشتم این رقابت ها برسند.

نفت مسجدسلیمان پدیده فصل گذشته لیگ

نفت مسجدسلیمان که پدیده فصل قبل بود و خوشنودی هوادارانش را به همراه داشت، در فصل جاری بازیکنانی همچون حبیب فرعباسی، امید سینک، مهدی زبیدی، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان و چند بازیکن دیگر را از دست داد و آنهابا جدای از این تیم، با تیم‌های دیگر قرارداد بستند که این امر ناراحتی هواداران نفتی را به همراه داشت.

البته نفت مسجدسلیمان برای فصل جاری نیما انتظاری، فرهاد کرمانشاهی، میثم تهیدست، امین جهان‌کهن، مجتبی مقتدایی و چند بازیکن دیگر را جذب کرده است. نفتی ها همچنین به دنبال جذب ۲ بازیکن جوان فولاد خوزستان هستند تا با دست پر لیگ را آغاز کنند.

تیم نفت مسجدسلیمان برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال و جام حذفی با تاکید مجتبی حسینی در خصوص جوانگرایی و حضور با تجربه ها، قدم در فصل جدید رقابت ها خواهد گذاشت که می تواند بارقه امید را در دل هوادارانش زنده کند.

نفتی ها که خود را برای حضور در لیگ بیستم آماده می‌کنند، پس از حضور در اهواز و رویارویی با فولاد در یک دیدار تدارکاتی، مجدد عازم تهران شدند تا تمریناتشان را دنبال کنند. با توجه به شیوع کرونا در مسجدسلیمان و وضعیت پرخطر این شهرستان، مسوولان این باشگاه ترجیح دادند تا تمرینات تیم در تهران برگزار شود.

اردوی تیم نفت مسجدسلیمان در تهران

دومین اردوی نفت مسجدسلیمان به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت و قرار است در این اردو  ۲ بازی تدارکاتی با تیم های نساجی و فجرسپاسی برگزار کنند.

به گفته ابوذر شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه برای برطرف کردن ضعف گام هجومی و دیگر نقاط تیم، هم اکنون در حال تلاش برای جذب چند بازیکن است هر چند به لحاظ مالی شرایط خوبی نداریم.

وی افزود: هدفمان این است که با یک تیم خوب و مقتدر در لیگ برتر حضور پیدا کنیم تا از شان فوتبال خوزستان و مسجدسلیمان دفاع کنیم. تیم ما با مشکلات فراوانی روبه رو بوده و این امر موجب شد که دیرتر از سایر تیم ها وارد بازار نقل و انتقالات شویم اگرچه در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ تمام تلاش خود را برای جذب بهترین بازیکنان انجام می دهیم.

به آینده تیم امیدوار هستیم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: در بازی های تدارکاتی عملکرد به نسبت خوبی داشتیم و این موضوع ما را به آینده تیم امیدوار می‌کند. در این فصل بازیکنان جوانی را جذب کردیم که جویای نام بوده و از انگیزه بالای برخوردار هستند. امیدواریم مشکلات مالی تیم برطرف شده و بتوانیم بهترین نتیجه را در این فصل کسب کنیم.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم همچون لیگ نوزدهم فصل موفقی را پشت‌سر بگذاریم. برخی از بازیکنان فصل قبل را حفظ کردیم هر چند برخی از این تیم جدا شدند اما در کل با یک تیم خوب وارد مسابقات می شویم و انتظار داریم هواداران همچون گذشته در سرما و گرما کنار تیم بوده و از ما حمایت کنند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فصل گذشته با کسب ۳۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. همچنین در جمع چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام حذفی کشور قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار