تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۰۸۴۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصوبات جلسات ستاد مدیریت بحران باید در شادگان اجرایی شود
 سرپرست فرمانداری شادگان ضمن تأکید بر اجرای مصوبات جلسات ستاد مدیریت بحران، گفت: مسئولان ستاد بحران شهرستان باید تمامی مصوبات این ستاد را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

 ، امید صبری پور صبح امروز در جلسه پیشگیری و هماهنگی ستاد بحران شهرستان شادگان، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان شادگان عضو مدیریت بحران هستند و باید از هم‌اکنون آمادگی مقابله با بحران‌ها و مدیریت بحران را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی می‌توان شدت بحران‌ها را کاهش داد، افزود: بخشی از کارها و برنامه‌ریزی‌ها را قبل از اینکه بحرانی اتفاق افتد، می‌توان انجام داد تا از این طریق شدت بحران کاهش یابد.

سرپرست فرمانداری شادگان یادآور شد: با توجه به شروع فصل پاییز و زمستان پیش‌بینی‌های لازم مانند لایروبی کانال‌های دفع آب در سطح شهر، رفع مشکل نقاط آب‌گرفتگی، تعمیر و اصلاح پمپاژ تلمبه‌های فاضلاب در سطح شهر و موارد دیگر مدنظر دستگاه‌ها قرار گیرد تا با آمادگی کامل وارد این فصل‌ها شویم.

وی بر ضرورت آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با بحران‌های احتمالی تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید از هم‌اکنون برای مدیریت مقابله با بحران‌های احتمالی در فصل پاییز و زمستان آماده باشند.

صبری پور در خاتمه خواستار همکاری و آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی شد و گفت: این آماده‌باش بر اساس اخطاریه‌های سازمان مدیریت بحران استان و حفظ آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران به خصوص بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، ادارات اجرایی و خدماتی، مراکز درمانی، اورژانس و هلال احمر صادر شده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار