تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۰۸۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جذب هیات علمی در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
  معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به اینکه فراخوان جذب هیات علمی در این موسسه از ۱۰ آبان آغاز می‌شود و تا ۱۸ آذر ۹۹ ادامه دارد، گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات در این زمینه می‌توانند به نشانی http://mjdkh.ac.ir مراجعه کنند.

نوید سیاه‌پلو اظهار کرد: موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان اکنون ۱۳ رشته در مقطع کارشناسی پیوسته دارد که پذیرش دانشجو در ۲ رشته روانشناسی و حسابداری بر اساس آزمون و ۱۱ رشته با سوابق تحصیلی است. همچنین یک رشته کاردانی پیوسته، هشت رشته کارشناسی ناپیوسته و هشت رشته تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی دارد.   

وی افزود: استراتژی و راهبرد اصلی ما با توجه به نیازهای استان و تقاضای دانشجویان و توسعه رشته‌های موسسه، به سمت و سوی تحصیلات تکمیلی است. بنابراین کل برنامه‌های ما بر این اساس است که سالی ۲ رشته به رشته‌های موجود در تحصیلات تکمیلی اضافه کنیم، به این دلیل باید استادیار جذب کنیم.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان بیان کرد: امسال در نظر داریم که مجموعا ۹ عضو هیات علمی را در هفت رشته آموزشی جذب کنیم. برای جذب این استادیاران دو هدف اصلی داریم؛ در بخشی از رشته‌ها باید نیروی لازم را حفظ کنیم و از طرفی افزایش تعداد اعضای هیات علمی را در دستور کار داریم.

سیاه‌پلو تصریح کرد: فراخوان جذب هیات علمی از ۱۰ آبان ۹۹ آغاز می‌شود و تا ۱۸ آذر ۹۹ ادامه دارد. همچنین از ۲۲ آذر تا ۱۲ اسفند مصاحبه علمی و جمع‌بندی صورت می‌گیرد و نتیجه نهایی فرآیند جذب تا یکم تیر ۱۴۰۰ اعلام می‌شود. متقاضیان جذب هیات علمی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://mjdkh.ac.ir مراجعه کنند.  

وی با اشاره به مهم‌ترین شرایط جذب اعضای هیات علمی در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان، گفت: موسسه آموزش عالی منحصرا استادیار آموزشی جذب می‌کند و ما برنامه‌ای برای جذب استادیار پژوهشی نداریم. برای جذب استادیار شرایط اختصاصی وجود دارد که به متقاضیان توصیه می‌شود پیش از شرکت در فراخوان، حتما اطلاعیه‌ها را مطالعه کنند. متقاضیان حتما باید حداقل در دو مقطع تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر خارجی و داخلی فارغ‌التحصیل شده باشند، تنها استادیار با مدرک دکتری جذب می‌شود و حداکثر سن جذب نیز ۳۵ سال است. همچنین متقاضیان باید حداقل ۱۲ امتیاز پژوهشی را براساس آیین‌نامه ارتقای هیات علمی کسب کنند.    

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در پایان بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که موسسه را به یک دانشگاه تبدیل کنیم چرا که یکی از برنامه‌های اصلی ما در موسسه است. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار