تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۲۰۸۳۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای فرهنگ عمومی شهرستان در مورد نامگذاری بیمارستان باغملک تصمیمی نگرفته است
 فرماندار باغملک گفت: شورای فرهنگ عمومی تا امروز برای نامگذاری بیمارستان باغملک تصمیمی نگرفته است.

محمد نجاتی با اشاره نزدیک شدن به زمان بهره برداری از بیمارستان ۹۶ تخته خوابی باغملک اظهار داشت: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا کنون برای خرید تجهیزات بیمارستان و جذب اعتبارات از عنوان "فارابی" برای بیمارستان ۹۶ تخته باغملک بهره برده‌اند و در صورت نیاز شورای فرهنگ عمومی برای این نامگذاری تصمیم می گیرد ولی تاکنون به این موضوع ورود نکرده است.

محمد نجاتی پور با اشاره به خبرهایی که در فضای مجازی با موضوع نامگذاری بیمارستان ۹۶ تخته خوابی باغملک مطرح شده گفت: هرگونه اقدام یا نصب بنر و انتشار کلیپ در فضای مجازی مبنی بر نامگذاری بیمارستان خلاف مقررات و فاقد وجاهت قانونی است.

نجاتی پور با تاکید بر ارزش و جایگاه مقام شامخ شهیدان نزد مسولین جمهوری اسلامی تصریح کرد: همه شهیدان همواره برای ما دارای ارزش و احترام اند و خود را خادم شهدا و خانواده های معزز آنان می دانیم.

وام گیرندگان صندوق های خانگی وام ها را پس دهند 


رییس شورای تامین شهرستان باغملک در تشریح اقدامات این شورا در خصوص صندوق های وام خانگی اظهار داشت: افرادی که تسهیلاتی از صندوق های وام خانگی دریافت کرده اند با مراجعه به مراکز قضایی نسبت به بازگرداندن یا پایاپای کردن بدهی و پیش پرداخت خود اقدام و بدهی خود را تسویه کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات اخیر مراجع قضایی در بازداشت لیدرهای این صندوق ها افزود : از ۶ ماه پیش در شورای تامین شهرستان در این خصوص مصوباتی داشتیم و امیدواریم با تصمیمات گرفته شده اخیر و تلاش های مقامات قضایی و انتظامی و همچنین با بازگرداندن وام ها به حساب های مسدود شده صندوقداران، مردم سریع تر به مبالغ ودیعه خود برسند. 

نجاتی پور در پایان با تقدیر از برخوردهای قضایی صورت گرفته با لیدر های صندوق داران گفت: مراجع قضایی اخیرا تصمیمات و برخوردهای خوبی با برخی صندوق داران غیر مجاز و لیدرهای آنان داشته اند که راه را برای حل این مشکل هموار کرده است.

شهرستان باغملک بیش از سیصد شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار