تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۰۸۳۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل وضعیت شغلی مربیان پیش دبستانی پیگیری می‌شود
  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: صحبت‌های لازم با مربیان پیش دبستانی معترض در خوزستان نسبت به وضعیت استخدامی آنها انجام گرفته و نظر آنها برای حل این مشکل به مسوولان مربوطه منعکس خواهد شد.

  حدود ۵۰ نفر از مربیان پیش دبستانی شهرستان‌های اهواز و کارون روز دوشنبه در اعتراض به وضعیت استخدامی و شغلی خود، مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند. آنها خواستار تبدیل وضعیت استخدامی و شغلی خود هستند.

کورورش مودت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش نسبت به آمار بالای مربیان پیش دبستانی در خوزستان گله‌مند شدند.

وی با بیان اینکه این مربیان از سال ۹۲ به بعد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند افزود: وزیر آموزش و پرورش دستور داده که این مربیان برای استخدام به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند تا بر اساس استخدام هایی که صورت می‌گیرد جذب شوند.

یکی از مربیان پیش دبستانی که در جمع تجمع کنندگان حضور داشت و خواست نامش در خبر ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بیشتر این مربیان پیش دبستانی بالای پنج سال سابقه کار دارند که به صورت آزاد برای آموزش و پرورش فعالیت دارند

وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی امسال به بسیاری از مربیان گفته شده که دیگر به فعالیت خود ادامه ندهند.

این مربی پیش دبستانی ادامه داد: امروز جمعی از مربیان پیش دبستانی اهواز و کارون نسبت به وضعیت استخدامی خود اعتراض کرده و خواستار رسیدگی به شرایط شغلی خود شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار