تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۰۸۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری اندیکا معرفی شد
  امراله نوذری روز دوشنبه در آیینی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اندیکا معرفی شد.

  معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان روز دوشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: با توجه به مشکلات و سختی هایی که همه ما امروز به نوعی درگیر آنها هستیم و شرایط معیشت مردم دچار مشکل شده ، امیدوارم با استفاده از این همدلی که امروز بین مسوولان اندیکا شاهد بودم فرماندار جدید بتواند از این ظرفیت استفاده و برای حل مشکلات آنها گام بردارد.

علی‌حسین حسین‌زاده افزود : انتظار می‌رود فرماندار جدید با استفاده از رهنمودهای مسوولان و ظرفیت های منطقه، بتواند کارهای محوله را به نحو احسن پیش ببرد.

وی ادامه داد : برای رشد و توسعه تجربه‌های زیادی وجود دارد اما مهم ترین مقوله در دنیای امروز در زمینه توسعه، توسعه انسانی است که منابع ، برنامه‌ها و اعتبارات نیز در سایه آن گنجانده شود.

امام جمعه اندیکا نیز در این آیین گفت: فرماندار جدید اندیکت در تراز انقلاب اسلامی است چرا که هم از خانواده شهدا و هم از خانواده روحانیت است.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی افزود: وی از نیروهای بومی منطقه است و با توجه به تجربه‌هایی که دارد ما هم همراه وی برای حل مشکلات تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انتصاب وی براساس شایسته سالاری بوده و ربطی هم به مسایل قومیتی ندارد .

امام جمعه اندیکا گفت: انتظار داریم فرماندار جدید با تلاش شبانه‌روزی و روحیه جهادی در جهت رفع مشکلات شهرستان گره گشایی کند.

رییس دادگستری شهرستان اندیکا نیز در این آیین گفت: حدود ۶ سال اینجا مسوولیت داشته ام و در این مدت حدود پنج بار فرماندار این شهرستان تغییر کرد.

محمد علی جلالی نژاد افزود: دوران مدیریت فرمانداران در این شهرستان بسیار کم بوده اما این بی ثباتی مدیریتی بزرگترین آسیب را به این شهرستان وارد کرد.

وی ادامه داد: مردم ما مردمی ولایی و انقلابی هستند لذا انتظار می‌رود بستر خدمات رسانی به آنها بهتر از قبل فراهم شود.

رییس دادگستری شهرستان اندیکا گفت: بافت جمعیت این منطقه بیشتر، عشایری است و انتظار می‌رود مسوولان نسبت به تکریم ارباب رجوع در این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند؛ بارها مردم در این زمینه به بنده گلایه کرده اند.

حیدر کاظمی فرماندار فقید اندیکا پس از حدود یک ماه بستری در بیمارستان، به دلیل وخامت حال ناشی از بیماری کرونا و بیماری زمینه‌ای در ۲۰ مرداد امسال درگذشت.

امراله نوذری پیش از این چندین سال به عنوان معاون فرماندار اندیکا، سرپرست بخشداری آبژدان و ریاست بهزیستی مسجد سلیمان فعالیت داشته است.

شهرستان اندیکا با سه بخش مرکزی ، چلو و آبژدان و مساحتی حدود ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در میان سلسله کوه های زاگرس واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار