تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۰۸۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه فولاد خوزستان در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور تیم‌داری می‌کند
 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان گفت: این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری کشور حضور پیدا می‌کند.

 سعید آذری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این باشگاه در راستای حمایت از جوانان و ورزشکاران مستعد این استان، برای نخستین بار در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ حضور خواهد یافت.

وی گفت: با توجه به چشم انداز ۱۴۰۴ باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و لزوم توجه به دیگر رشته‌های المپیکی ورزش و همچنین موافقت هیات مدیره شرکت و باشگاه فولاد خوزستان تیمداری در لیگ وزنه برداری را آغاز کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت ورزشی موجود در خوزستان و زیرساخت‌های باشگاه فولاد خوزستان حضور مقتدرانه ای در این رشته ورزشی داشته باشیم.

وی گفت: با موافقت فدراسیون و همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مرحله رفت لیگ برتر وزنه‌برداری از ۱۹ تا ۲۱ آذر ماه در  اهواز برگزار خواهد شد که تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

فولاد خوزستان فصل گذشته عنوان سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور را به خود اختصاص داد و جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دریافت کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار