تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۰۸۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۸۰ درصد از شبکه آب‌های سطحی آبادان لایروبی شد
 شهردار آبادان گفت: ۸۰ درصد از ۲۲۰ کیلومتر از شبکه آب‌های سطحی روباز و بسته شهر آبادان لایروبی شد.

محمودرضا شیرازی بیان کرد: لایروبی ۸۲ درصد از ۱۰۰ کیلومتر شبکه روباز و ۷۵درصد از ۱۲۰ کیلومتر شبکه روبسته آب‌های سطحی آبادان اجرا شده است.

وی به تعمیر ۱۲ ایستگاه پمپاژ آب‌های سطحی و خرید ۱۰ دستگاه لجنکش در آبادان اشاره کرد و گفت:پنج دستگاه جدید پمپاژ آب‌های سطحی در حال تعمیر و پنج دستگاه نیز در حال خریداری است.

شیرازی افزود: ۱۰ دستگاه پمپ آب قوی از سوی آبفا و جهاد کشاورزی نیز برای استفاده در مواقع اضطراری در اختیار شهرداری آبادان قرار خواهد گرفت.

وی به همکاری شهرداری و دادگستری آبادان برای استفاده از زندانیان جرایم غیرعمد برای لایروی برخی از مناطق آبادان اشاره کرد و ادامه داد: از این افراد برای لایروبی انهار در منطقه ۲ استفاده خواهد شد.

شیرازی به ۳۲ نقطه ریزشی و ۱۷ نقطه تلاقی با مجاری آب‌های سحطی با شبکه فاضلاب شهری آبادان اشاره کرد و گفت: این مکان‌ها شناسایی و در حال ترمیم توسط آبفا هستند.

وی به اجرای عملیات نخاله‌برداری به صورت گسترده در مناطق سه گانه شهرداری آبادان اشاره کرد و افزود: ماهیانه پنج میلیارد ریال از درآمد شهرداری آبادان صرف نخاله‌برداری می‌شود.

شهردار آبادان با بیان اینکه کارکنان شهرداری آبادان در سه نوبت کاری عملیات نخاله و زباله‌برداری انجام می‌دهند ادامه داد: شهروندان آبادان ، با شهرداری در گذاشتن زباله خود راس ساعت ۹ شب همیاری کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار