تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۰۸۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرونا آمار وزنه برداران خوزستان را کاهش داده است
 رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: شیوع بیماری کرونا در استان موجب شده آمار وزنه برداران خوزستانی نسبت به سال قبل کاهش یابد.

سیدعلیرضا قریشی اظهار داشت: کرونا به فعالیت های هیات وزنه برداری استان ضربه جدی وارد کرده و خانواده ها از فرستادن فرزندانشان به تمرینات ترس و واهمه دارند لذا در سال جاری آمار دقیقی از تعداد ورزشکاران این رشته نداریم.

وی با بیان اینکه تمرینات وزنه برداری استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است افزود: این بیماری به گونه ای است که برخی ورزشکاران جرات نمی کنند در تمرینات حاضر شوند و ما از این بابت با مشکل مواجه هستیم. امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شود تا شاهد شکوفایی و فعالیت گسترده ورزشکاران باشیم.   

رییس هیات وزنه برداری خوزستان در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور گفت: لیگ برتر کشور از آذرماه آغاز می شود که هفته اول این مسابقات از ۱۹ تا ۲۱ این ماه به میزبانی خوزستان در اهواز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حضور سه تیم خوزستانی در مسابقات لیگ برتر قطعی است افزود: خوزستان قطب وزنه برداری کشور به شمار می رود و همه ساله نفراتی در تیم های ملی داریم. امیدواریم شاهد عملکرد خوبی از نمایندگان استان در لیگ برتر باشیم.

قریشی افزود: تیم ها اکنون در حال جذب بازیکن هستند و قطعا هرسه تیم استان از بازیکنان بومی استان بهره مند می شوند. آقای آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خود از قهرمانان این رشته در آسیا است و قطعا فولاد با یک تیم خوب وارد مسابقات خواهد شد.

وی عنوان کرد: تیم ملی حفاری که فصل قبل عنوان سوم لیگ برتر بزرگسالان را کسب کرد تمریناتش را آغاز کرده و امیدواریم بتواند نتیجه خوبی کسب کند.

رییس هیات وزنه برداری استان در خصوص فعالیت بانوان در این رشته گفت: تمرینات بانوان هر روز به صورت منظم و با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در خانه وزنه برداری استان برگزار می شود. سال گذشته ۷۰ وزنه بردار بانو در این رشته فعالیت می کردند اما با آمدن کرونا تعداد آنها کمتر شده است.

به گزارش ایرنا رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که تیم‌های ملی حفاری اهواز و مناطق نفت‌خیز جنوب در هر ۲ رده سنی حضور دارند همچنین تیم فولاد خوزستان نیز در رده سنی بزرگسالان اعلام آمادگی کرده است.

هفت تیم در مسابقات رده سنی جوانان لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کردند همچنین ۱۰ تیم نیز در رده سنی بزرگسالان ثبت‌نام کرده اند.

:
:
:
آخرین اخبار