تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۰۸۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای دو حکم تعزیراتی در خوزستان و یزد
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت بیش از ۷۸۱ میلیون ریالی "قاچاقچی ۱۶۷ کیسه برنج" در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.

 نعمت الله بیرانوندی در این خصوص اظهار کرد: پس از تهیه گزارشی از سوی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در مورد توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۱۶۷ کیسه برنج مارک‌دار کشور هندوستان، این گزارش به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر ارسال شد.

وی گفت: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر پس از احراز تخلف، متهم را به ضبط کالا و پرداخت ۷۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

همچنین سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد نیز از اجرای حکم ۴ میلیارد ریالی یک شرکت پخش مواد غذایی خبر داد.

بر اساس این گزارش، علی اکبر مختاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در این رابطه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز در حین کنترل از خوردروهای عبوری به یک دستگاه تریلی یخچال‌دار مشکوک و در بازرسی آن خودرو، محموله کالای خارجی از نوع کارتن بسته بندی میوه کشف و پرونده را به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز شهید مدنی، ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: شعبه پس از بررسی اسناد و مدارک موجود و با احراز تخلف قاچاق، این شرکت را به ضبط کالا، ممانعت از فعالیت به مدت یکسال و پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که حکم صادره جزای نقدی و ضبط کالاها اجرایی شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار