تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۰۸۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی:
صنعت‌نفت در لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن در برابر حریفان دارد
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت‌نفت شاکله اصلی خود را از دست داد ولی با توجه به جذب بازیکنان جدید در لیگ بیستم تیم دست‌وپا بسته‌ای نخواهد بود و حرف‌های زیادی برای گفتن در برابر حریفان خواهد داشت.

سیدسیروس پورموسوی  اظهار داشت: تمرین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر آغاز شد لذا برای رسیدن به مرز آمادگی و هماهنگی نیاز به زمان داریم.

وی افزود: برگزاری اردوی آمادگی در تهران به تیم کمک زیادی کرد تا بازیکنان شناخت بهتری نسبت به هم پیدا کنند هر چند هنوز باید برای هماهنگی بین آنها تمرین و بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: برنامه‌های تمرینی روزانه به خوبی در چند روز اخیر اجرا شد و با توجه به از دست دادن زمان تمرین تاکتیکی و بدنسازی را به شکل همزمان برگزار می‌کنیم.

پورموسوی بیان کرد: تا شروع مسابقات لیگ برتر زمان زیادی باقی نمانده و بازیکنان با تحمل فشار سنگین تمرین‌های تیم در حال آماده‌سازی هستند و تیم صنعت‌نفت هفته به هفته شرایط بهتری را به خود خواهد گرفت و در لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن در برابر حریفان خواهیم داشت.

وی با اشاره به کیفیت فنی خوب بازیکنان جدید تیم صنعت‌نفت گفت: بیش از ۹ بازیکن فصل گذشته این تیم جدا شدند تا شاکله صنعت نفت برای فصل آینده در اختیار کادر فنی نباشد ولی با این حال بازیکنانی جذب شدند که دارای تجربه بالایی در لیگ برتر هستند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان افزود: به آینده تیم صنعت‌نفت امید زیادی دارم و این تیم نسبت به فصل گذشته در نتیجه‌گیری می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

پورموسوی خواستار حمایت از تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شد و گفت: این تیم در صورت حمایت از سوی هواداران و مسوولان آبادانی آینده بسیار خوبی دارد و امیدواریم این حمایت در طول فصل و حتی قبل از آن صورت بگیرد، در این تیم بازیکنان جوانی حضور دارند که آینده فوتبال آبادان را رقم خواهند زد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال از ۱۶ آبادان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار