تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۲۰۸۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش‌مان تثبیت تیم در لیگ یک است / برای آرزوهای‌مان نقطه پایان نمی‌گذاریم
  سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این‌که طبیعتا تیمی که از لیگ پایین‌تر به یک لیگ بالاتر صعود می‌کند، در سال اول هدفش بقا در آن رقابت‌ها است، گفت: اکنون تلاش ما تثبیت تیم در لیگ یک فوتبال است اما برای آرزوهای‌مان نقطه پایان نمی‌گذاریم و علاوه بر تلاش‌مان برای بقای تیم، نگاهی به شگفتی‌سازی در لیگ یک هم داریم.

ابراهیم ‌اشک‌کش  در خصوص نحوه آماده‌سازی این تیم برای حضور در لیگ دسته‌یک فوتبال کشور، اظهارکرد: اسقلال ملاثانی با یک کار گروهی و با همت کادر فنی و تلاش جوانان لایق و شایسته خوزستانی موفق شد در اولین حضور خود در لیگ دسته ۲ کشور، جواز حضور در لیگ یک را به دست آورد و یک اتفاق ویژه را در فوتبال خوزستان رقم بزند. برای حضور در لیگ یک نیز خط‌مشی باشگاه استقلال ملاثانی همچون لیگ ۲ است و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مجددا به جوانان بومی و کادرفنی فصل گذشته تیم از جمله خود من به عنوان سرمربی تیم، اعتماد کرد.

وی افزود: کادر فنی فعلی تیم استقلال ملاثانی همان کادری است که طی چند سال گذشته استقلال ملاثانی را پله به پله تا این‌جا یعنی حضور در لیگ یک کشور همراهی داشته‌اند و امیدوارم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، موفقیت‌های استقلال ملاثانی تداوم داشته باشد. ما برای حضور آبرومندانه در لیگ یک می‌جنگیم، البته لیگ یک مشکلات خاص خود را دارد اما با توجه به صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشته‌ایم، بر مبنای آن‌چه در سفره داریم در لیگ یک پا پیش می‌گذاریم. ما برای حضور در لیگ یک و جذب بازیکن، باشگاه را زیر فشار مالی قرار نداده‌ایم و تلاش ما جذب بازیکن‌هایی بوده است که احساس کردیم با آن‌ها می‌توانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: بازیکن‌هایی برای حضور در لیگ یک کنار ما هستند که استعدادهای ناب فوتبال خوزستان بوده و کمتر دیده شده‌اند. این استعدادها سرشار از توانایی‌ هستند و از نظر تاکتیکی، موردنظر ما بوده‌اند. به هر حال تیم با چنین جوانان با استعداد خوزستانی خود را برای حضور در لیگ یک آماده می‌کند. دوران بدن‌سازی را طی کرده‌ایم و تاکنون دو دیدار تدارکاتی داشته‌ایم و قصد داریم فردا (سه‌شنبه) نیز در آبادان به مصاف صنعت نفت برویم. همچنین یک اردوی ۷ تا ۱۰ روزه در تهران برپا خواهیم کرد که احتمالا در این اردو، سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت تا در نهایت پیش از حضور در لیگ یک به آمادگی مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تاکید می‌کنم استقلال ملاثانی بر استعدادهای ناب خوزستانی و بدون این‌که باشگاه زیر بار فشار مالی قرار گیرد، تکیه کرده است، در حالی که شاید مبلغ قرارداد یک بازیکن تیم‌های دیگر به اندازه مبلغ قرارداد تمام بازیکنان استقلال باشد ولی ما شکی نداریم که توانایی فنی و شخصیتی تیم‌مان بسیار بالا است و حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.

اشک‌کش افزود: در سبک فوتبال و پازل تاکتیکی که داریم، تلاش‌مان استفاده از جوانان خوزستانی بوده است و حتی اگر مدیریت باشگاه به من این مجوز را می‌داد که برای جذب هر بازیکن ۲ میلیارد تومان هزینه کنم، باز هم ۹۰ درصد همین تیم فعلی را انتخاب می‌کردم زیرا بازیکنان فعلی ما بهترین بازیکنان ایران هستند.

وی با اشاره به هدف استقلال ملاثانی در لیگ یک کشور، عنوان کرد: طبق صحبتی که مدیرعامل باشگاه با ما داشت، هدف حضور آبرومندانه در مسابقات است. طبیعتا تیمی که از لیگ پایین‌تر به یک لیگ بالاتر صعود می‌کند، در سال اول هدفش بقا در آن رقابت‌ها است و اکنون تلاش ما تثبیت تیم در لیگ یک است اما برای آرزوهای‌مان نقطه پایان نمی‌گذاریم و علاوه بر تلاش‌مان برای بقای تیم، نگاهی به شگفتی‌سازی در لیگ یک هم داریم.

سرمربی استقلال ملاثانی در پایان از سید سلطان حسینی مدیرعامل باشگاه، حمیدی رییس هیات فوتبال ملاثانی و شهردار این شهر بابت حمایت همه‌جانبه از تیم استقلال ملاثانی قدردانی کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار