تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۲۰۸۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع بیش از ۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اهواز
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز توزیع بیش از ۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این کلانشهر با حمایت خیرین و نیکوکاران خبر داد.
 صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه اجرای پویش لبخند رضایت گفت: بیش از ۷۰ بسته معیشتی و حمایتی با همکاری خیریه محبین اهل بیت علیهم السلام تهیه شده و بین خانواده دانش آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

او افزود: ارزش هر یک از بسته های معیشتی بالغ بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است که با همکاری مدیران، خیرین و نیکوکاران تهیه شده اند و به دست خانواده های دانش آموزان نیازمند خواهند رسید.

توزیع بیش از ۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اهواز

نیسی گمراوی با اشاره به ۲ مرحله توزیع بیش از ۱۰۰ و ۱۵۰ بسته مواد غذایی، در روز‌های گذشته در قالب اقدام خیرخواهانه، اظهار داشت: آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در کنار خانواده‌های کم‌بضاعت خواهد بود و تلاش می‌کند تا نیاز تحصیلی دانش‌آموزان را با مشارکت خیران تامین کند.

براساس این گزارش؛ پویش "لبخند رضایت" یک پویش ملی است که با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان کشور در همه استان‌ها و با هدف کمک به کاهش بخشی از مشکلات آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و افراد نیازمند اجرا می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار