تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۰۸۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از ۶ میلیون و ۹۲۶ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در خوزستان ثبت شد
 رئیس اداره مرکز مدیریت راه‌ها و اطلاعات جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۲۳۴ تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی این استان ثبت شده‌است.

  لاله صاحبی بزاز دوشنبه میانگین سرعت در محورهای خوزستان را ۸۵ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و اظهارداشت:سرعت متوسط ثبت شده خودروها در این مدت در جادههای خوزستان ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

رئیس اداره مرکز مدیریت راه ها و اطلاعات جاده ای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز در جاده قدیم اهواز - بندر امام خمینی(ره) ، محور شادگان-دارخوین و محور دیلم- امیدیه  ثبت شده است.

صاحبی بزاز از ثبت هشت میلیون و ۱۸۹ هزار و ۸۳۲ تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان خوزستان طی امسال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: بیشترین تخلف فاصله غیر مجاز در جاده هفتگل –باغملک و نیز محور گچساران - بهبهان به ثبت رسیده است.

خوزستان با ۱۴ هزار کیلومتر جاده به دلیل وسعت ، وجود مرزهای آبی و خاکی و ترانزیتی بودن جاده‌های آن از تردد بسیار بالایی برخوردار است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار