تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۰۸۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عادت عجیب دختر نوجوان پس از کشتن پشه‌ها!
عادت عجیب یک دختر نوجوان پس از کشتن پشه‌ها او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرده است.
 عادت عجیب همه ما با این حشرات مزاحم و موذی آشنا هستیم؛ پشه ها. حشراتی که علاوه بر گرما، مهمان همیشگی ما در فصل تابستان به شمار می‌روند. هر کسی با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد تلاش می‌کند تا از شر این حشرات مزاحم در تابستان خلاص شود.

شاید در مورد عادت برخی افراد در جمع آوری تمبر یا سکه‌های قدیمی شنیده و خوانده باشید. اما با شنیدن مطلبی که عادت عجیب یک دختر نوجوان را پس از کشتن پشه‌ها بازگو می‌کند شاید کمی متعجب شوید.

عادت عجیب دختر نوجوان پس از کشتن پشه ها!

این دختر ۱۲ ساله عادت دارد تا پس از کشتن پشه ها، این حشرات را جمع آوری کند. او که هویتش اعلام نشده دو تصویر از کلکسیون پشه‌هایی را که تاکنون جمع آوری کرده در صفحه توئیترش منتشر کرد. در حالی که در تصویر اول تنها یک پشه دیده می‌شود، اما در تصویر دوم تعداد زیادی پشه با درج شماره در بالای آن دیده می‌شود.

عادت عجیب دختر نوجوان پس از کشتن پشه ها!

این تصاویر پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به تصاویری داغ شد. این تصاویر تاکنون ۱۶۰۰۰ بار بازنشر شده و بیش از ۱۱۵۰۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این تصاویر با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت:  « کلکسیون پشه های مرده الان، کلکسیون اجساد فردا.» کاربر دیگر  نوشت: «عادت جمع آوری پشه‌های کشته شده، نمی تواند عادتی نرمال باشد.»

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار