تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۰۸۲۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لایحه ثبت روز ملی بهبهان در تقویم همچنان معطل مانده است
 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان گفت:کار ثبت نام بهبهان در تقویم تمام نشده است و این حرکت باید تا حصول نتیجه نهایی با سرعت  پیگیری شود.

مهدی شجاعی ضمن گرامیداشت شهدای حمله موشکی مدرسه پیروز اظهار داشت: در تاریخ 26 شهریور ماه 99 به پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در نود و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بهبهان و با رای اکثریت اعضا مصوب شد که 4 آبان ماه به عنوان روز ملی بهبهان در تقویم ثبت شود.

وی با بیان این که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورا مکلف به پیگیری موضوع تا حصول نتیجه شده افزود:  پیرو مصوبه شورای فرهنگ عمومی رایزنی‌های لازم توسط مراجع ذی صلاح در مرکز استان و تهران صورت گرفت که ماحصل نتایج آن ارسال مدارک  و مستندات و مصوبه شورای فرهنگ عمومی بهبهان به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان بیان کرد: نامه نگاری و درخواست امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان در مهرماه 99 با  حضرت حجت الاسلام موسوی فرد رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان و دکتر جوروند دبیر شورا و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح شد.

این مقام مسئول افزود: با رایزنی مسئولان و پیگیری آنان و بویژه نماینده و فرماندار این رویداد فرهنگی در حال نهایی شدن است. امیدواریم با نهایی شدن این مساله، 4 آبان در تقویم به نام بهبهان قید شود.

وی گفت: در حال حاضر مستندات و مدارک جهت طرح در شورای فرهنگ عمومی به دبیرخانه این شورا ارسال شده است که به نظر می‌رسد با توجه به اهتمام جدی مسئولین و پیگیری‌های صورت گرفته ، این مساله به سرانجام برسد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان عنوان کرد:  نباید گمان کنیم کار تمام شده است و این حرکت باید تا حصول نتیجه نهایی با سرعت  پیگیری شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار