تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۰۸۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محلات اهواز هفته آینده شاهد خدمات‌رسانی جهادی دولت و قرارگاه خاتم الانبیا است
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه محلات مختلف اهواز هفته آینده شاهد خدمات‌رسانی جهادی دولت و قرارگاه خاتم الانبیا خواهد بود، گفت: همه ظرفیت و تجهیزات در اختیار دستگاه‌های دولتی، ارتش و سپاه برای این امر استفاده می‌شود تا بخشی از مشکلات زیرساختی شهر اهواز نوسازی و بهسازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی‌فرد عصر شنبه در نشست شورای اداری خوزستان که در سرسرای امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، افزود:با هماهنگی که بین استاندار خوزستان، مسوولان شهری اهواز، قرارگاه خاتم الانبیا صورت گرفته، قرار است در هفته آینده، زیرساخت‌های شهری پنج منطقه کلانشهر اهواز بر اساس بررسی‌ کارشناسی، بهسازی و بازسازی ‌شوند.

وی ادامه‌داد: در این اقدام از همه تجهیزات در اختیار دستگاه‌های اجرایی، ارتش و سپاه استفاده می‌شود تا بخشی از چهره این کلانشهر در جهت رضایت عمومی مردم، متحول شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان مدت زمان انجام این اقدام شامل جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، آسفالت، لکه‌گیری، بهسازی معابر را یک هفته بیان ‌کرد و افزود: این نوع از خدمت‌رسانی به مردم به صورت فصلی برنامه‌ریزی شده و شامل دیگر شهرستان‌های خوزستان نیز خواهد شد.

وی به ‌منظور ایجاد ساماندهی و انسجام این اقدام مشترک، خواستار تشکیل یک ستاد مرکزی شد و گفت: از مسوولان دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود که این فعالیت را جدی گرفته و نسبت به ارایه این خدمات، همکاری‌ لازم را داشته باشند.

تضعیف دولت، نهی صریح رهبر معظم انقلاب است

امام جمعه اهواز همچنین در ادامه، بازی در زمین دشمنان نظام و بدخواهان ملت ایران را زمینه ساز اختلاف در کشور دانست و افزود: تضعیف دولت نهی صریح رهبر معظم انقلاب است و نباید با بیان برخی اظهارات فرصت سوء استفاده را به دشمنان داد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دولت‌ها به سهم خود خدمت‌رسانی مختلفی را انجام داده‌اند، گفت: باید توجه داشت که دشمن به‌دنبال فرصت است تا خدمات جمهوری اسلامی را بی‌اهمیت جلوه دهد.

وی ادامه داد: بروز اختلافات نمی‌تواند به‌رفع مشکلات مردم کمک کند؛ بنابراین معرفی خدمات ۴۲ ساله انقلاب اسلامی از جمله رسالت‌های جدی نمایندگان مجلس، اعضای خبرگان رهبری و امامان جمعه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم از نظر معیشتی دچار مشکلاتی هستند، گفت: بر این اساس انتظار می‌رود که مسوولان نیز در کنار مردم باشند و به آنها خدمات صادقانه ارایه کنند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: سختی‌های پیش‌آمده برای معیشت و زندگی مردم نباید سبب شود که زحمات و خدمات ارزشمند دولت کمتر به‌چشم آید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا در کشور اشاره ‌کرد و گفت: این موضوع نباید دلیلی برای رد پذیرش مردم در دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در دستگاه‌های دولتی امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین خواستار نظارت هرچه بیشتر و مستمر بر قیمت کالاها در خوزستان شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار