تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۲۰۸۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شفافیت در کارها از راهکارهای مبارزه با فساد است
  معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه نه تنها دولت‌های اسلامی بلکه هیچ دولتی نمی‌خواهد که سیستم و سازمانش دچار فساد شود گفت: یکی از راهکارهای مهم مبارزه با فساد شفافیت در کارها است.

علی‌حسین حسین‌زاده روز شنبه در نشست شورای اداری خوزستان در سرسرای امام رضا (ع) نفت اهواز با تاکید بر وجود شفافیت در کارها بیان کرد: مسایل مختلفی راجع به بحث‌های فساد در سیستم دولتی مطرح بوده و این مساله مشکلی است که نظام را رنج می‌دهد.
وی افزود: چه اشکالی دارد که ما اعتبارات سالیانه استان را به تفکیک مدیریت‌ها، سازمان‌ها و براساس اعتبار اجرایی و عمرانی مشخص، و اعلام کنیم این اعتبارت در این پروژه‌ها با این مبلغ و توسط این پیمانکارها از دهیاری‌ها تا فرمانداری‌ها در حال انجام است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: بیاییم در این فرصت باقی مانده همراه با کارآمد نشان دادن نظام و دولت کارها را با توکل بر خدا پیش ببریم.
وی پاسخگویی را از دیگر شاخص مهم در مدیریت یک کشور بیان کرد وافزود: باید در همه امور به مردم و نظام پاسخگو باشیم حتی اگر نتوانیم کاری را انجام‌دهیم. با پاسخ صحیح و درست نشان دهیم چه مشکلاتی در پیش رو است و چه اقداماتی انجام شده یا انجام نشده است.
حسین‌زاده ادامه داد: افرادی هستند که با دشمنان نظام همراهی می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را پس از ۴۰ سال با این میزان خدمات، ناکارآمد نشان دهند.
وی افزود: مردم کشورمان در این ۴۰ سال برای نظام اسلامی زحمت کشیده و نشان دادند نظام اسلامی یک الگو و یک مدل برای حاکمیت خدا در جامعه است لذا نگذاریم با این زمزمه‌ها و حاشیه ها از کار اصلی که خدمت به مردم است باز بمانیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار