تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۲۰۸۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت‌ کرونایی از دوشنبه در مسجدسلیمان اعمال می‌شود
 رییس دانشگاه علوم پزشکی جدی شاپور اهواز گفت: محدودیت‌های کرونایی از روز دوشنبه هفته جاری در شهرستان مسجدسلیمان به عنوان یکی از شهرستان‌های پرخطر کرونا در سطح کشور اعمال می‌شود. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان روز شنبه در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا در اداره کل مدیریت بحران خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد:براساس این اعمال فقط دسته اول مشاغل شامل نانوایی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و مراکز بهداشتی درمانی از روز دوشنبه اجازه فعالیت در این شهرستان دارند.
وی ادامه داد: سایر فعالیت‌ها در شهرستان مسجدسلیمان از روز دوشنبه به مدت یک هفته با اعمال محدودیت رو به رو هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: براساس ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی ۵۰ درصد مبتلایانی که در یک هفته گذشته به بیمارستان‌های مسجدسلیمان مراجعه کردند افرادی بودند که در دورهمی خانوادگی مبتلا شدند و خانواده‌ها با چند نفر مبتلا در بیمارستان‌ها بستری شدند.
وی ادامه داد: بهتر شدن هوا در روزهای اخیر موجب شده بسیاری از خانواده‌ها به اتفاق دوستان و آشنایان دور هم جمع شوند لذا خواهش ما خانواده‌ها این است توجه بیشتری داشته باشند و از دورهمی و تجمع خودداری کنند.
ابول‌نژادیان افزود:در حوزه آموزش و پرورش خوزستان نیز تاکنون ۲ درصد به کرونا مبتلا شده‌اند و براساس ارزیابی‌ها ۱۰ درصد مبتلایان نیز کارکنان بهداشت و درمان هستند که هنگام ارایه خدمت به مردم دچار ابتلا شده‌اند. هم اکنون چند پزشک به کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های مختلف بستری هستند.
وی گفت: امیدواریم با دستورات محکم و قاطع رهبر معظم انقلاب سایر ادارات و سازمان‌ها بیشتر از قبل در کنار ما باشند. فرهنگ سازی و همکاری مردم نکته بسیار مهم در مدیریت کرونا در کشور و به تبع آن در استان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار