تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۲۰۸۲۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ خبر ورزشی از خوزستان
 رییس هیات ژیمناستیک خوزستان گفت: اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور از ۶ آبان به صورت آنلاین برگزار می‌شود که سه ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارند.

سیدمقداد قلندرپور بیان کرد: امید آینه بند، ابوالفضل عیسوند زیبایی و رهام شحیطاط سه ژیمناستیک کار خوزستان زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرینات می‌پردازند. این اردو با حضور ۱۸ ژیمناستیک کار تا نهم آبان ادامه دارد.

وی گفت: در این اردو ملی پوشان همراه مربیان اختصاصی خود در استان‌های محل سکونتشان تمرینات خود را انجام می‌دهند و کادر فنی تیم ملی از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین این تمرینات را زیرنظر دارند و در صورت نیاز برنامه تمرینی برای ملی پوشان ارسال می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استعدادیابی و پشتوانه‌سازی برنامه اصلی هیات ژیمناستیک خوزستان است افزود: لازمه شکوفایی ورزش ژیمناستیک استان، برنامه ریزی و سازماندهی ورزشکاران و مربیان این رشته است. با گسترش این رشته در خوزستان علاوه بر پشتوانه سازی، می‌توان مراحل پیشرفت را به خوبی طی کنیم.

قلندرپور افزود: ژیمناستیک یک رشته مدال آور در مسابقات ورزشی است و می‌توانیم با الگوبرداری از کشورهایی همچون روسیه، چین، اوکراین، ژاپن، ارمنستان که با سرمایه گزاری، حرف اول را در این رشته می‌زنند ما نیز در مسیر پیشرفت گام برداریم.

رییس هیات خوزستان گفت: هم اکنون چند ورزشکار در تیم ملی جوانان و بزرگسالان داریم که شانس حضور در تیم های ملی را دارند.

وی با بیان اینکه بیش از  ۹ هزار ژیمناستیک کار سازمان یافته در خوزستان فعالیت می‌کنند افزود: امسال برنامه های بسیاری از جمله برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی را داشتیم که بیماری کرونا مانع از انجام این کار شد. 

وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز ورزشکاران خوزستان در کلاس های آموزشی و ارتقای سطح حضور دارند که این موضوع به رشد و پیشرفت بیشتر این رشته نزد بانوان کمک می‌کند. البته نرگس هواشم ورزشکار خوزستانی اکنون عضو تیم ملی ژیمناستیک بانوان است.

یک مربی به کادر فنی تیم فوتبال نفت آبادن اضافه شد

پیش از شروع بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و با نظر سرمربی تیم نفت آبادان یک مربی جدید به کادر فنی این تیم خوزستانی اضافه شد.

اسماعیل قنبری بازیکن سابق فرهنگ رامهرمز به عنوان مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنار سید سیروس پورموسوی هدایت این تیم را در مسابقات لیگ برتر بزرگسالان کشور برعهده خواهد داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار