تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۰۸۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه پاولوف سن پترزبورگ

واقعیت این است که رسیدن به قله‌های موفقیت بدون برنامه و راهنما امکان نخواهد داشت و انتخاب روس دانش به عنوان یک راهنما برای ورود به بهترین دانشگاه‌های روسیه، هوشمندانه‌ترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. قطعاً می‌پرسید چرا دانشگاه‌های روسیه؟!

روسیه کشوری گسترده و با جاذبه‌های گردشگری بسیار است که همه ساله بیش از 25هزار دانشجو نیز می‌پذیرد و همچنین بایستی بدانید که دانشگاه‌های روسیه از معتبرترین دانشگاه‌های جهان هستند که در انواع رشته‌های تحصیلی در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد. قبولی در رشته پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه و نیز دندانپزشکی این دانشگاه هدف بسیاری از دانشجویان است که با کمک روس دانش به راحتی محقق خواهد شد.

با دانشگاه پاولوف روسیه آشنا شوید!

دانشگاه پاولوف روسیه به عنوان اولین دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی در روسیه است که اختصاصاً برای زنان بنا شد. این دانشگاه که در سال 1897 میلادی تاسیس شده است، همواره در علم پزشکی پیشرو بوده و مورد تأیید وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران نیز می‌باشد. رشته پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه که از برترین و برجسته‌ترین دانشگاه‌های روسیه از نظر سطح علمی می‌باشد، رویای بسیاری از دانشجویان مقطع دکترا بوده که با روس دانش به واقعیت تبدیل شده است.

پادفک دانشگاه پاولوف، اولین قدم برای اخذ پذیرش

به طور کلی برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر دنیا، می‌بایست مراحل مختلفی طی شده و یا اینکه دوره‌های مخصوص به آن دانشگاه گذرانده شود. پادفک دانشگاه پاولوف اولین مهم‌ترین نیاز ورودی این دانشگاه محسوب می‌شود؛ چرا که هر دانشجو برای سهولت در امرار معاش و ادامه تحصیل در روسیه، می‌بایست به زبان روسی مسلط شود. دوره پادفک دانشگاه پاولوف در واقع دوره‌ی آموزش زبان روسی است که برای دانشجویان خارجی قرار داده می‌شود.

پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه، مساوی با اخذ اقامت روسیه

یکی بزرگ‌ترین مزیت‌های قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه پاولوف سن پترزبورگ این است که دانشجویان اتباع خارجی با قبولی در دانشگاه پاولوف می‌توانند برای خود و اعضای خانواده‌شان اقامت کشور روسیه را اخذ کنند. به طور کلی یکی از راه‌های اخذ اقامت در کشورهای خارجی ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آن کشور می‌باشد.

شمار دانشگاه‌های روسی مورد تائید ایران به 130 می‌رسد، اما زندگی و تحصیل در سن پترزبورگ روسیه به مراتب از سایر مناطق و شهرهای آن بهتر است. این امر موجب می‌شود که دانشجویان بسیاری مایل به اخذ پذیرش دانشگاه پاولوف روسیه باشند تا در سن پترزبورگ زندگی کنند. برای نمونه به مقایسه‌ای جالب میان منطقه‌ی مسکو و سن پترزبورگ خواهیم پرداخت.

پزشکی ؛ نیاز اساسی جامعه در همه‌ی تاریخ!

از آنجا که وجود پزشک متخصص در رشته‌های مختلف برای همه‌ی جوامع و در تمام زمان‌ها ضروری محسوب می‌شود، بالا رفتن سطح علمی دانشجویان رشته پزشکی نیز حائز اهمیت است. پزشکان گوهرهای گرانبهای یک جامعه هستند و به همین علت بسیاری از افراد علاقمند به تحصیل در رشته پزشکی و اخذ مدرک دکترا هستند. اخذ مدارک دکترا با بالاترین اعتبار امکان ویژه‌ای است که با کمک موسسه روس دانش محقق خواهد شد.

رشته دندانپزشکی و زندگی در سن پترزبورگ بهتر است یا مسکو؟ انتخاب با شماست!

  • زندگی در روسیه برای همه‌ی افراد بسیار زیبا و لذت بخش است، اما برای انتخاب دانشگاه و محل زندگی باید دقت بسیاری به خرج دهید. مثلا مسکو به عنوان یک کلان شهر و پرجمعیت‌ترین شهر قاره اروپا شناخته می‌شود و بالطبع زندگی در شهرهای بزرگ وشلوغ هزینه‌های بسیاری در بر خواهد داشت. هزینه‌های زندگی در مسکو به مراتب از سن پترزبورگ بیشتر است، البته محاسبه‌ی اعداد و ارقام بستگی به نحوه‌ی زندگی افراد دارد اما این گرانی تا جایی است که قیمت بلیط مترو مسکو حدوداً 50 رویل می‌باشد. این در حالی است که برای استفاده از مترو یا اتوبوس‌های شهری در سن پترزبورگ بسیار پایین‌تر است. بنابراین پایین‌تر بودن هزینه‌های زندگی در سن پترزبورگ از مزیت‌های تحصیل و زندگی در سن پترزبورگ نسبت به مسکو به شمار می‌رود.
  • اگر در رشته پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه قبول شوید شهریه دانشگاه شما حدود 5 هزار دلار است. البته ناگفته نماند که بسته به نوع رشته‌ی تحصیلی هزینه شهریه بالا و پایین می‌شود اما دندانپزشکی دانشگاه پاولوف سن پترزبورگ با رشته‌ی پزشکی آن تفاوت چندانی ندارد. در مقابل اگر به کلان شهر مسکو بروید باید مبلغی در حدود 5 تا 10 هزار دلار برای هزینه‌های تحصیلی خود کنار بگذارید.

مزیت‌های تحصیل و زندگی در سن پترزبورگ نسبت به مسکو عموماً به مسائل مالی و هزینه‌های زندگی در این شهرها بر می‌گردد؛ چراکه شهر مسکو و سن پترزبورگ از نظر توسعه یافتگی و زیبایی‌های شهری تقریباً در یک سطح قرار دارند.

روس دانش تنها نیاز شما برای رسیدن به پاولوف است!

 

همانطور که گفته شد برای محقق شدن هر هدفی یک راهنمای قوی و کاربلد در آن حوزه نیاز است، برای رسیدن به پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه نیز روس دانش نیاز اساسی شماست. روس دانش به عنوان موسسه‌ای تخصصی در زمینه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های برتر و مورد تائید ایران در روسیه با دارا بودن کادری مجرب و حرفه‌ای  به فعالیت می‌پردازد. روس دانش خدمات ارزنده‌ای به دانشجویان مشتاق به تحصیل در روسیه ارائه می‌کند که برخی از آن‌ها عبارت است از:

  1. ترجمه مدارک و ارسال به دانشگاه مد نظر شما
  2. اخذ پذیرش از دانشگاه‌های روسیه
  3. هماهنگی خوابگاه و محل اسکان در روسیه
  4. هماهنگی‌ها و تهیه بلیط هواپیما برای سفر به روسیه
  5. همراهی در انجام آزمایشات پیش از ورود به دانشگاه و افتتاح حساب بانکی
  6. کمک به دانشجو برای گذراندن دوره پادفک
  7. ترانسفر از فرودگاه تا محل اقامت در روسیه
  8. همراهی و مشاوره رایگان تا یک سال اول به صورت حضوری یا غیر حضوری

خدمات ویژه و ارزنده‌ی روس دانش (Rusdanesh.com) این موسسه را به یک همراه و یا به عبارتی یک دوست خوب تبدیل کرده است. به حتم دوستی که در جهت اعتلای سطح تحصیلی و علمی افراد باشد نیز ارزشمند خواهد بود. با کمک وبسایت رسمی موسسه اعزام دانشجو روس دانش اطلاعات خود را در زمینه زندگی و تحصیل در روسیه افزایش داده و از هزینه‌های حدودی مخارج تحصیلی و زندگی در روسیه مطلع شوید.  با کمک روس دانش سطح عملی و مدرک دانشگاهی خود را ارتقا داده و با اعتبار بیشتری مشغول به کار شوید. روس دانش با امکان مشاوره تلفنی و یا از طریق پیام رسان‌های اینترنتی آماده پاسخگویی به سوالات دانشجویان علاقمند به قبولی رشته پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه و... می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم روس دانش را به عنوان یک دوست خوب انتخاب کنید!

ارتباط با مجموعه تحصیل در روسیه روس دانش

www.rusdanesh.com

study@rusdanesh.com

0079119831901

:
:
:
آخرین اخبار