تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۰۸۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبریک تولد و تزیین کیک به همراه تم تولد با سورپلاس


اگر تصمیم دارید در ایام کرونا تولد یکی از دوستان و نزدیکان خود را تبریک بگویید، باید الگوی همیشگی خود را کنار گذاشته و از تکنیک های تازه ای برای این کار بهره ببرید. تبریک تولد در ایام کرونا قطعا نمی تواند با جشن و دورهمی همراه باشد و بهتر است به جای آن هدیه ای برای دوست یا فرد عزیزی که قصد تبریک تولدش را دارید، خریداری کرده و آن را با یک پیام تبریک تولد همراه سازید.

حتی اگر این فرد با شما همخانه است، می توانید با تزیین کیک تولد خانگی، خود یک کیک تولد برای او آماده کرده و در همان جمع کوچک خانوادگی و خودمانی تولدش را جشن بگیرید.

تبریک تولد و تزیین کیک به همراه تم تولد با سورپلاس

پیام تبریک تولد

با استفاده از انواع و اقسام پیام های تبریک تولد که در سورپلاس ارائه شده است، می توانید بهترین نمونه پیام تبریک تولد مناسب فردی که در نظر دارید را انتخاب کرده و به این شکل سالروز تولد او را تبریک بگویید یا ایده هایی برای جذاب بودن تم تولد داشته باشید.

پیام تبریک تولد دوست

در سورپلاس انواع و اقسام پیام تبریک تولد دوست آورده شده است و از میان این پیام ها، گزینه هایی خنده دار و طنزآمیز، پر از محبت و صمیمیت و ... را خواهید یافت. بسته به این که میزان صمیمیت شما با دوست خود چقدر باشد، یکی از انواع پیام های تبریک تولد دوست را انتخاب خواهید کرد.

پیام تبریک تولد مادر

اما وقتی به سراغ تبریک تولد مادر می رویم، باید این پیام مملو از قدرشناسی، عشق و دوست داشتن باشد. مادر قطعا مقدس ترین موجودی است که امکان عشق ورزی به او را داریم و سالروز تولد می تواند موقعیتی عالی برای نشان دادن بخشی از این عشق و علاقه باشد. در سورپلاس مجموعه کاملی از پیام های تبریک تولد مادر گردآوری شده اند که با مراجعه به آن ها می توانید بهترین پیام مناسب خود را انتخاب کرده و آن را به شکلی نیز شخصی سازی کنید.

تبریک تولد و تزیین کیک به همراه تم تولد با سورپلاس

پیام تبریک تولد همسر

برای انتخاب پیام تبریک تولد همسر کمی وسواس بیشتر خواهید داشت. این پیام و متن تولد عاشقانه قرار است چیزی خاص باشد و همیشه در ذهن و قلب همسر شما باقی بماند. پس از میان پیام های عاشقانه تبریک تولد سورپلاس، به دنبال پیامی مطابق با رویاها و آن چیزهایی که همسرتان دوست دارد بشنود، باشید.

پیام تبریک تولد پسر

متن تولد پسرم نیز در سورپلاس قرار داده شده است و اگر می خواهید جشن تولد پسر خود را به شکلی خاص امسال برگزار کنید، از این پیام های تبریک بهترین نمونه را برای خود انتخاب کنید. بسته به این که فرزند پسر شما در چه رده سنی باشد، پیام های تبریک تولد مختلفی برای او مناسب خواهد بود و با دنبال کردن این پیام ها در سورپلاس می توانید بهترین را انتخاب کنید.

و ...

تبریک تولد و تزیین کیک به همراه تم تولد با سورپلاس

نمونه هایی از پیام تبریک تولد سورپلاس

در زیر می توانید نمونه هایی از پیام های تبریک تولد سورپلاس را مشاهده کنید:

· من خیلی خوش شانس هستم که دوست خوبی مثل تو دارم. آرزو می کنم که همه سال های عمرت مثل خودت دوست داشتنی و شیرین باشند. تولدت مبارک

· همکار عزیزم در این چند سال گذشته همیشه دوست خوب و همراه محترمی برای من بودی، تولدت مبارک.

· در حالی که شمع های کیک تولد را فوت می کنی، پسرم… بدان که دست های من همیشه سایه امن تو خواهند بود. تولدت مبارک!

· هر چه بگویم نمی تواند معنابخش احساسی باشد که در قلبم نسبت به تو دارم پسر عزیزم. تمام مادران جهان می دانند که روز تولد پسر، چقدر شیرین و دوست داشتنی است. این روز شیرین را به تو و به خودم تبریک می گویم.

· مادر عزیزتر از جانم، همیشه بخش بزرگی از قلب من را به خود اختصاص می دهی و بدون شک تو آن جا به سان بهشت زیباترین نقطه وجود من خواهد بود. تولدت مبارک

· بوسه بر قلب و دست های مهربان تو می زنم و پیشانی ات را هزاران بار دیگر بوسه باران می کنم. تولدت که روز تولد خوبی هاست مبارک باشد، مادر خوبم!

· مادرم تو دفترچه خاطرات قلب من را سرشار از عشق و دوستی و صداقت کردی و به آن حضوری گرم و همیشگی بخشیدی. هزاران بار بر دامان تو بوسه می زنم و تولدت را تبریک می گویم.

در سورپلاس مجموعه کامل پیام های تبریک تولد را دنبال کنید.

:
:
:
آخرین اخبار