تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۰۸۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۱۶ پروژه در سامانه جامع مدیریت پروژه‌های عمرانی درخوزستان ثبت شد
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۵۱۶ پروژه در سامانه جامع مدیریت پروژه‌های عمرانی "شهاب تدکار"، در خوزستان ثبت شده است.

غلامعباس بهرامی‌نیا  بیان کرد: هم اکنون بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه جامع مدیریت پروژه‌های عمرانی "شهاب تدکار" توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده که ۵۱۶ پروژه آن مربوط به خوزستان است.

وی ارزش این پروژه‌های بارگذاری شده در این سامانه را  بیش از  هفت هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال بیان کرد.

وی افزود: سامانه جامع مدیریت پروژه‌های عمرانی "شهاب تدکار" با هدف ثبت اطلاعات مربوط به پروژه‌های عمرانی، مدیریت پروژه‌های ثبت شده، پایش پیشرفت پروژه‌های عمرانی و دسترسی آسان به اطلاعات و مستندات آنها، از سال ۹۵ راه اندازی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: سامانه "شهاب تدکار" در جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک با امکان دسترسی سریع، لحظه‌ای و دقیق پروژه‌های عمرانی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی، کاربران سازمان، پیمانکاران، ناظران و مشاوران در خصوص ایجاد اطلاعات، ثبت و بایگانی اسناد و کنترل پیشرفت پروژه‌های عمرانی زیر شبکه وب، در سطح کشور راه‌اندازی شده، و امکان رصد دقیق و لحظه‌ای پروژه‌های عمرانی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در این سامانه وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار