تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۰۸۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۵۸ واحد تولیدی در آبادان تسهیلات کرونا دریافت کردند
 سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه‌ انسانی فرمانداری ویژه آبادان تعداد واحدهای متقاضی تسهیلات کرونا در این شهرستان را ۷۹۷ کارگاه عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۳۵۸ واحد تولیدی تسهیلات کرونا دریافت کردند.

سیدمصطفی علوی‌نیا  اظهار داشت:از ابتدای شروع طرح پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی متضرر شده از کرونا تاکنون پنج میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال تسهیلات به ۳۵۸ کارگاه واجد شرایط پرداخت شده است. وی با بیان اینکه این کارگاه ها پس از ثبت نام در سامانه کارا تسهیلات حمایتی دریافت کردند اظهار داشت: تقاضای ۴۳۹ کارگاه دیگر در دست بررسی است و در صورت واجد شرایط بودن تسهیلات بانکی از ۶ میلیون تا ۵۰ میلیون ریال به آنها پرداخت می شود.

علوی‌نیا گفت:ثبت نام از کارگاه های متقاضی تسهیلات کرونا تا ۳۰ مهرماه ادامه داشت و درخواست صاحبان کسب و کار و بنگاههای اقتصادی آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات حمایتی در سامانه کارا در حال بررسی است.

وی با تاکید بر حمایت دولت از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی تعطیل شده بیان داشت:  به منظور حفظ اشتغال و رونق کسب و کار در شهرستان آبادان اقدامات خوبی از سوی دولت در راستای حمایت از فعالان اقتصادی پیش بینی شده و در حال اجرا است.

۲ هزار و ۱۴۴ واحد صنفی در آبادان فعالیت دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار