تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۰۸۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیشکر‌های بلند قامت، تعبیر شیرین یک رویا/ کابوس روز‌های سیلابی طعم شکر گرفت
برداشت نیشکر از اراضی هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خوزستان آغاز شده است و به مدت ۱۰۰ روز ادامه دارد.
 عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه برداشت نیشکر  گفت: ۴۰ درصد از اراضی کشت و صنعت دهخدا که هم اکنون عملیات برداشت نیشکر در آن‌ها در حال انجام است، در سیلاب ۹۸ به زیر آب رفتند و تخلیه آب تا شهریورماه همان سال به طول انجامید.

او افزود: هم اکنون عملیات برداشت نیشکر‌ها با ارتفاع ۳ متر و با کیفیت و مرغوبیت سال‌های قبل در اراضی هفتگانه مجموعه توسعه نیشکر در حال انجام است و به مدت ۱۰۰ روز و با تلاش کارگران فصلی ادامه خواهد داشت.

نیشکر‌های بلند قامت، تعبیر شیرین یک رویا/ کابوس روز‌های سیلابی طعم شکر گرفت

ناصری با بیان اینکه پیش بینی می‌شود حدود ۶۰۰ هزار تن شکر از مجموعه هفتگانه برداشت گردد، اظهار داشت: تولید امسال دو برابر پارسال است و امیدواریم بتوانیم شعار جهش تولید به فرموده مقام معظم رهبری را محقق نماییم و تلاش می‌کنیم در سال ۱۴۰۰ به رقم اسمی ۷۰۰ تن شکر دست یافته و وضعیت تولید را به حالت نرمال برسانیم.

نیشکر‌های بلند قامت، تعبیر شیرین یک رویا/ کابوس روز‌های سیلابی طعم شکر گرفت

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه ۴۰ درصد نیاز کشور به شکر را تامین می‌کنیم، گفت: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اعمال و از ورود کالا‌های اساسی از جمله مواد غذایی جلوگیری می‌شود، وظیفه داریم علاوه بر تحقق شعار سال، بخشی از شکر مورد نیاز کشور را تولید و به بازار عرضه کنیم و واردات آن را به حداقل برسانیم.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار