تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۲۰۸۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
برای ایجاد امنیت شغلی دنبال ساماندهی قراردادهای شغلی هستیم
  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس برای ایجاد امنیت شغلی دنبال حذف تنوع قراردادهای شغلی و ساماندهی این مساله است.

 سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم در اهواز دیدار کرد.

سید کریم حسینی در این دیدار که در منزل شهید جاسم نوری برگزار شد، افزود: خانواده شهدا و جامعه ایثارگری حق زیادی گردن ملت ایران دارند و جایگاه ارزشمندی در بین مردم دارند.

وی بیان داشت: دیدار مستمر و تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی و همیشگی مردم و بویژه مسئولان است. به نوبه خودم این حضور در جمع خانواده شهدا را یک سعادت می‌دانم. انقلاب اسلامی دستاوردها و پیشرفت‌های خود را مدیون خون شهدا است.

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: استان خوزستان پایتخت دفاع مقدس کشور است و در این راستا شهدای زیادی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است. بنابراین نیازمند نگاه ویژه و مساعدت خاص مسئولان و کارگزاران امر است.

وی با اشاره به مشکلات شغلی فرزندان شاهد گفت: در این راستا قوانین خوبی مصوب شده و ما در کمیسیون اجتماعی در حال تدوین طرحی هستیم که از تنوع قراردادها جلوگیری و برای پرسنل ادارات و سازمان‌ها امنیت شغلی ایجاد کنیم.

فرزند شهید مدافع حرم شهید کجباف در ادامه این نشست گفت: همانطور که پدران ما در میدان جنگ و در سنگر مقاومت حضور داشتند، تقاضا داریم شما هم مجلس را یک سنگر بدانید و برای ارتقای وضع معیشت مردم تلاش کنید.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار