تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۰۸۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لغو تحریم تسلیحاتی یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی است
 امام جمعه خرمشهر لغو تحریم ظالمانه ۱۳ساله تسلیحاتی شورای امنیت را یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی دانست و گفت: لغو تحریم تسلیحاتی ایران ،شکستی دیگر برای آمریکا رقم زد.

 حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت:لغو تحریم تسلیحاتی بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت یک پیروزی و دستاورد برای جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و یک شکست مفتضحانه برای سیاست‌های یکجانبه گرایی آمریکا است.

وی افزود: آمریکا خیلی تلاش کرد این تحریم ادامه پیدا کند اما جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای عمل کرد که تمام تلاش‌های آمریکا شکست خورد.

امام جمعه خرمشهر تنها راه حل شکست تحریم‌های اقتصادی دشمن را مقاومت و اتکا به ظرفیت داخل کشور دانست و گفت:رفع تحریم تسلیحاتی ایران یک پیروزی و دستاورد بسیار بزرگ و نتیجه مقاومت ملت ایران است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: یکی از ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی برقراری امنیت است.

امام جمعه خرمشهر نصب دوربین در خیابان های خرمشهر را ضروری دانست و افزود: برای نصب دوربین‌های مراقبتی در خرمشهر قرار بود منطقه آزاد اروند هزینه‌ آنها را تقبل کند اما متاسفانه تاکنون این کار عملی نشده است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در بخش دیگری به گرانی افسار گسیخته در بازار اشاره کرد و گفت: گرانی‌ فشار مضاعفی بر مردم به خصوص قشر ضعیف و کم درآمد وارد کرده است و این نشان می‌دهد برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصادی اعمال شده در این زمینه ناکارآمد و نادرست بوده است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه قیمت کالا و خدمات در بازار هر لحظه افزایش می‌یابد و بسیاری از مردم از ترس گرانی کالا جرات رفتن به بازار را ندارند.

امام جمعه خرمشهر  در ادامه گفت: برای کنترل قیمت‌ها باید جلوی اخلال گران اقتصادی گرفته شود تا کسی جرات اخلال در بازار نداشته باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار