تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۰۸۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها ضروری است
  امام جمعه موقت گتوند برنظارت بیشتر بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها تاکید کرد و گفت: مردم انتظار دارند در این شرایط سخت اقتصادی با متخلفان و گرانفروشان برخورد جدی شود.

  حجت الاسلام حجت الله صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) گتوند با انتقاد ازافزایش روزانه قیمت ها در بازار افزود:برخی کالاها در مقطعی در بازار کمیاب می شود که این خود بهانه ای برای سوء استفاده و گرانفروشی است که باید جلوی آن گرفته شود.

ویدر ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: شهرستان گتوند نیز شرایط مناسبی ندارد و خیلی از شهروندان گرفتار این بیماری شده اند.

حجت الاسلام صالحی افزود: بیماری کرونا هزینه های جانی و مالی فراوان بر جامعه تحمیل کرده و زحمات زیادی بر دوش کادر پزشکی و درمانی انداخته که ضرورت دارد همه مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در ادامه به مطالبه کشاورزان گوجه کار گتوند اشاره کرد و گفت: کشاورزان بعد از فروختن گوجه در انتظار دریافت طلب خود هستند برخی از آنها با زحمت زیاد هزینه کشت این محصول را تامین کردند اما هنوز پول فروش گوجه خود را دریافت نکردند.

امام جمعه موقت گتوند با بیان اینکه مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان بعد از چند ماه سرانجام انتخاب شد افزود: امید است با انتخاب این مدیرکه سوابق کاری وی هم مشخص است، مشکلات کشاورزان شهرستان رفع شود.

حجت الاسلام صالحی حضور مسئولان بین مردم در این شرایط سخت اقتصادی را ضروری خواند و افزود: حضور مسئولان به ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بین مردم می تواند مرهمی بر درد مردم باشد. هر فردی که در نظام اسلامی مسئولیتی پذیرفته باید در بین مردم حضور یابد تا حداقل مشکلات مردم را بشنود.

وی درپایان هشتم ربیع الاول سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت و ادامه داد: یکی از ویژگی های امام حسن عسکری(ع) آماده کردن مردم برای دوران غیبت امام زمان(عج) بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار