تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۰۸۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت ۱٠٠ واحد مسکونی برای محرومان در ماهشهر
مسؤول بسیج سازندگی خوزستان گفت: پروژه ١٠٠ واحدی ساخت مسکن در ماهشهر برای تامین مسکن محرومان این شهرستان، خانواده‌‌های بی بضاعت و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال انجام است.
 سرهنگ یونس زبیدی، مسؤول بسیج سازندگی خوزستان در بازدید از پروژه ١٠٠ واحدی ساخت مسکن برای محرومان در شهرستان ماهشهر اظهار کرد: این طرح برای تامین مسکن محرومان این شهرستان، خانواده‌‌های بی بضاعت و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است. 

وی افزود: این پروژه شامل ۱۰۰ واحد مسکونی، مدرسه و درمانگاه است که با همکاری بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همت جهادگران شهرستان ماهشهر در حال انجام است.

 مسؤول بسیج سازندگی ناحیه ماهشهر هم با اشاره به تلاش جهادگران گروه‌های جهادی برای ساخت این واحد‌های مسکونی بیان کرد: در این پروژه گروه‌های جهادی حوزه صاحب الزمان(عج)، حوزه طالقانی، حوزه امام علی(ع)، گروه جهادی شهر چمران، امام رضا(ع)، بندر امام(ره) و گروه جهادی عشایر در شهرستان ماهشهر برای این فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم شهرستان ماهشهر مشارکت دارند.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۰ واحد مسکونی تکمیل و آماده افتتاح است و نیز پی ریزی سایر واحدها هم صورت گرفته است، این واحدهای مسکونی در نقاط محروم شهرستان ماهشهر ، شهرک طالقانی، شهر چمران، شهرک شهید رجایی، شهید مدنی و سربندر ساخته خواهند شد.

  پروژه ۱۰۰ واحدی ساخت مسکن برای محرومان شهرستان ماهشهر با مشارکت بسیج سازندگی خوزستان و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ساخت است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار