تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۰۸۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرارداد ساخت پنج هزار واحد مسکونی اقدام ملی در خوزستان منعقد شد
  مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: قرارداد ساخت پنج هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در خوزستان منعقد شد.

رضا رضائی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی از طریق ویدیو کنفرانس با رییس جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان ۲۸ هزار نفر هستند که از این تعداد تاکنون ۱۸ هزار نفر مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.

وی گفت: هم اکنون ۶ هزار نفر از این متقاضیان احراز هویت شده‌ و تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر آورده خود را به بانک‌ها به منظور آغاز عملیات اجرایی مسکن ملی پرداخت کرده‌اند.

رضایی با بیان اینکه زمین مورد نیاز ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی در خوزستان تخصیص داده شده، ادامه داد:تاکنون قرارداد ساخت برای پنج هزار واحد مسکونی منعقد و واگذار شده است.

وی افزود: تعداد ۲ هزار واحد مسکونی در خوزستان به صورت مشارکتی، و ۶ هزار واحد به شکل گروهی ساخته می‌شود که از این تعداد عملیات ساخت پنج هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه گام بعدی ساخت مسکن در خوزستان شامل هفت هزار واحد می‌شود، گفت: علاوه بر این زمین مورد نیاز برای ساخت ۲ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران اختصاص یافته که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رضایی همچنین به تعهدات استان خوزستان در قالب طرح مسکن مهر اشاره‌کرد و گفت: در آیینی که امروز با حضور رییس جمهوری و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد ۲ هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر خوزستان به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: در آبادان ۱۹۴ واحد، امیدیه ۲۸ واحد، اهواز ۱۷۶ واحد، باغملک ۱۶۸ واحد، بندر امام ۱۶۴ واحد، ماهشهر ۹۵۵ واحد، بهبهان ۷۸ واحد، خرمشهر ۱۹۸ واحد، دزفول ۱۶۲ واحد، سوسنگرد ۱۱۴ واحد، شوش ۷۳ واحد، شوشتر ۱۷۱ واحد و مسجدسلیمان ۳۶ واحد به متقاضیان واگذار شد.

بر اساس این گزارش، امروز در ارتباط ویدیو کنفراس که با حضور رییس جمهوری برگزار شد تعداد ۴۰ هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر در ۲۲ استان به متقاضیان واگذار شد و تعهدات هفت استان کشور در طرح مسکن مهر به اتمام رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار