تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۰۸۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجاره ویلا در کردان با لوکس ویلا و پروتکل های بهداشتی
 تهرانی نشین ها، تا به آخر هفته یا تعطیلاتی چند روزه می رسند، راهی شهرهای شمال و مناطق اطراف شهر می شوند تا چند روزی را به دور از شلوغی و آلودگی شهر استراحت کنند. در میان مناطق اطراف تهران، کردان روستایی است که در چند سال اخیر توانسته به خوبی در میان مردم محبوب واقع شود. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاهی به کردان و دیدنی های روستا بیاندازیم.

اجاره ویلا در کردان با لوکس ویلا و پروتکل های بهداشتی

اجاره ویلا در کردان با لوکس ویلا

مهم ترین دلیلی که باعث محبوبیت کردان در میان مردم بخصوص جوانان شده است، وجود ویلاهای خاص و لوکس در کردان می باشد. در سال های اخیر سرمایه گذاران بسیاری زمین های کردان را خریداری کرده اند تا با احداث ویلاهای مختلف، کردان را به یکی از مناطق محبوب سفر به اطراف تهران تبدیل کنند.

امروزه اگر گردشگران قصد سفر و اجاره ویلا کردان را داشته باشند، با تنوعی از سوئیت های ارزان قیمت، ویلاهای عادی، استخردار، دوبلکس و لاکچری با امکانات بی نظیر از جمله استخرهای روباز و یا سرپوشیده، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، آلاچیق و باربکیو، بیلیارد و فوتبال دستی و غیره روبرو خواهند شد لذا در کردان متناسب با هر بودجه و سلیقه ای، ویلا وجود دارد اما در نظر داشته باشید به دلیل محبوبیت روستا در میان تهرانی نشین ها، در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه، اکثر ویلاهای روستا به سرعت اجاره داده می شوند لذا اگر شما هم قصد دارید در آخر هفته ها یا تعطیلات چند روزه به کردان سفر کنید، پیشنهاد می کنیم از یک هفته نسبت به اجاره ویلا در کردان اقدام کنید.

امروزه به دلیل شرایط کرونایی کشور و حضور ویروس کرونا در همه جای ایران، گردشگرانی که قصد دارند به کردان سفر کنند همواره ترس از وجود ویروس کرونا در ویلاها را دارند اما لوکس ویلا همواره در این شرایط، پروتکل های بهداشتی خود را دارد و کلید ویلا را قبل از اینکه به مسافر تحویل دهد، ویلا را تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران با خیال راحت در محیطی عاری از کرونا، سفر و اقامتی لذت بخش و خاطره انگیزی در کردان داشته باشند.

لازم به ذکر است کردان منطقه ای ییلاقی می باشد که تابستان های خنک و زمستان های بسیار سردی دارد. ویلاهایی که استخردار هستند، در تمام روزهای تابستان آبسرد دارند اما با فرا رسیدن فصل پاییز، کم کم آب استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود.

کردان کجاست؟

روستای کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ واقع در استان البرز است که تا شهرستان کرج 25 کیلومتر تا تهران نزدیک به 60 کیلومتر فاصله دارد. اگر از تهران قصد سفر به کردان را دارید می بایست وارد اتوبان شیخ فضل الله شوید تا در امتداد اتوبان، به آزادراه تهران کرج رسیده و پس از آن، در آزادراه کرج قزوین تابلوی ورود به روستای کردان را ببینید.

میانگین یک ساعت زمان نیاز است تا از تهران به روستای کردان در روزهای عادی هفته و شرایط ترافیک روان مسیر رسید اما در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه که تهرانی ها راهی کردان می شوند، این زمان یک ساعته گاه به بیش از دو ساعت نیز می رسد.

اجاره ویلا در کردان با لوکس ویلا و پروتکل های بهداشتی

نگاهی به جاذبه های گردشگری کردان

یکی از محبوب ترین و دیدنی ترین آثار تاریخی در کردان، برج مقبره است. بنایی تاریخی که در میان بومی های کردان از ارزش و احترام بالایی برخوردار می باشد. برج مقبره کردان تنها 800 متر تا روستا فاصله دارد و نمایی آجری با ارتفاع 6 متری، مقبره امامزاده حسین (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) می باشد که در اطرافش، درختان کهنسال چنار و توت به همراه جوی های آب زلال مشاهده می شود.

پیشنهاد می کنیم در کنار برج مقبره کردان، نگاهی هم به کوه های اطراف بیاندازید. محبوب ترین کوه کردان، کوه کهار است که دو قله کهار و ناز در این کوه وجود دارد. کوه کهار با ارتفاع 4هزار متری، مرتفع ترین کوه کردان به حساب می آید و به دلیل مسیرهای مناسب و همچنین چشم انداز زیبا از دشت ها و مناطق دیدنی اطراف، علاقه مندان بسیاری دارد.

اجاره ویلا در کردان با لوکس ویلا و پروتکل های بهداشتی

تفریحات کردان

بی شک محبوب ترین تفریح جوانان در کردان، اقامت در ویلاهای لوکس و یا استخردار است اما در کردان تفریحات دیگری هم وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. پیشنهاد می کنیم در سفر به کردان، نگاهی به دهکده ایثار معروف به دهکده آرامش بیاندازید. این دهکده در نزدیکی کوهسار قرار دارد و مجموعه تفریحی است که شامل چندین سالن ورزشی از جمله زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال به همراه استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی می باشد. همچنین دهکده آرامش چندین ویلا و سوئیت نیز دارد هرچند برای اقامت در آن ها می بایست قوانین خاص دهکده را رعایت کنید.

اما یکی از محبوب ترین تفریحات کردان، سایت پروازی است. سایت پروازی کردان با هدف ایجاد تفریحگاهی خاطره انگیز و همچنین آموزش پرواز به گردشگران ایجاد شده است. گردشگران در سایت پروازی کردان می توانند سوار بر هواپیماهای ملخی شده و یا با پاراگلایدینگ بر فراز کردان سفر کنند تا از چشم انداز بی نظیر روستا و مناطق دیدنی اطراف به همراه هیجان پرواز لذت ببرند. لازم به ذکر است سایت پروازی کردان در روزهایی که کردان در شرایط جوی نامناسب مانند هوای ابری، بارانی، برفی، طوفانی و غیره به سر می برد، اجازه پرواز به گردشگران را نمی دهد.

اگر قصد کمپ زدن و طبیعت گردی در کردان را دارید، رود کردان همواره یکی از بهترین مناطق دیدنی و تفریحی در کردان برای کمپ است. این رود از ارتفاعات کهار سرچشمه میگیرد و همواره هوایی خنک و دلنشین در اطراف رود حاکم است لذا همواره افراد بسیاری را در کردان مشاهده می کنیم که در اطرف رود کردان بساط پیک نیک خود را به راه کرده اند.

:
:
:
آخرین اخبار