تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۰۸۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاچاق موجب آسیب رساندن به اقتصاد کشور می‌شود
سرهنگ شرفی گفت: قاچاق موجب آسیب رساندن به اقتصاد کشور می‌شود و بر این اساس مرزبانان شجاع با تمام توان با پدیده شوم قاچاقچیان برخورد و مقابله می‌کنند.
سرهنگ یدالله شرفی جانشین فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: با تلاش نیرو‌های مرزبانی و دریابانی خوزستان امسال میزان کشفیات قاچاق احشام و سوخت نسبت به سال‌های گذشته رشد بالایی داشته است.

او با بیان اینکه قاچاق موجب آسیب رساندن به اقتصاد کشور می‌شود افزود: بر این اساس مرزبانان شجاع با تمام توان با پدیده شوم قاچاقچیان برخورد و مقابله می‌کنند و یکی از مهمترین ماموریت‌های مرزبانی در استان برگزاری مراسم اربعین است که تمام مرزبانان ما با عشق و علاقه در این امر تلاش و همت می‌کنند.

سرهنگ شرفی ادامه داد: از جمله برنامه‌های مرزبانی که با همکاری ستاد کل نیرو‌های مسلح انجام می‌شود الکترونیکی کردن کنترل مرز‌ها می‌باشد، که با تجهیزکردن مرزبانی استان به این سیستم‌ها روند کنترل مرز‌های استان به صورت الکترونیکی خواهد شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان بیان کرد: مرزبانان و مرزنشینان چشم بیدار ملت هستند، افزود: مرزبانی استان با تمام توان در خدمت مرزنشینان عزیز می‌باشد و خدماتی از جمله محرومیت زدایی، درمان رایگان، کمک کردن در ایام سیل و کرونا به یاری این مردم عزیز شتافته است.

این مقام مسئول گفت: با شیوع بیماری کرونا و در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌هایی از جمله تست و غربالگری کرونا، ضدعفونی کردن و توزیع ماسک و لوازم ضدعفونی کننده در تمام پاسگاه‌های مرزی استان انجام می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار