تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۰۸۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدای ۱۴ تبلت به دانش آموزان نیازمند دزفول
سرپرست اداره آموزش و پرورش دزفول از اهدای ۱۴ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.
  رضا محمدی خباز سرپرست اداره آموزش و پرورش دزفول گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، نیاز دانش آموزان به تبلت و گوشی هوشمند را برای بهره مندی از آموزش‌ها در فضای مجازی و برنامه شاد دوچندان کرده است.

او افزود: با توجه به اینکه حضور دانش آموزان در کلاس درس اجباری نیست و سلامت دانش آموزان و معلمان از اهمیت زیادی برخوردار است، اما برخی از دانش آموزان ساکن مناطق محروم و از اقشار کم درآمد جامعه به دلیل نداشتن تبلت و گوشی هوشمند برای ادامه تحصیل دچار مشکل شده اند.

محمدی خباز بیان داشت: با همکاری و حمایت خیرین و نیکوکاران شهرستان دزفول ۱۴ دستگاه تبلت تهیه و با حضور علی فرهمند پور سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان، جمعی از مدیران مدارس و مسئولان شهرستان و به دانش آموزان نیازمند در دبستان نظری سیاهپوش اهدا شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش دزفول تصریح کرد: تامین تبلت یکی از ضرورت‌ها محسوب می‌شود و امیدواریم با همکاری همه جانبه خیرین، نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم همه دانش آموزان نیازمند را از داشتن این دستگاه هوشمند بهره‌مند کرده و از ترک تحصیل دانش آموزان که آینده سازان کشور محسوب می‌شوند جلوگیری کنیم.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار