تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۰۸۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی عملکرد تیم‌ فولاد خوزستان در نقل و انتقالات لیگ برتر
  تیم فولاد خوزستان در فرایند نقل و انتقالات برای حضوری قوی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور، روزهای پر فراز و نشیبی را سپری می کند.

 در حالی که هنوز از سوی فدراسیون، زمان دقیق آغاز لیگ برتر فوتبال کشور مشخص نشده است، باشگاه ها رقابت نزدیکی در نقل و انتقال بازیکنان و مربیان داشتند که تیم فولاد خوزستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برخی از بازیکنان آن از تیم‌ خود جدا شده و بازیکنان جدیدی نیز جذب این تیم شده‌اند.

به اعتقاد کارشناسان، در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد، نتایج درخشانی کسب کرد. تیم فولاد، فصل پیش با هدایت جواد نکونام رتبه سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران را کسب کرد و به جام باشگاه‌های آسیا راه یافت.

این تیم در فصل گذشته با تمام فراز و نشیب هایی که داشت حتی می توانست نایب قهرمان رقابت ها شود که در نهایت به مقام سوم بسنده کرد نکونام با بازیکنان جوان و مستعد فولاد نشان داد که می توان با بازیکنان کم نام و نشان تر کارهای بزرگی را انجام داد.

بازیکنانی همچون شهاب گردان، محمد آبشک، موسی کولیبالی، محمد قاسمی‌ نژاد، وحید نامداری، عباس بوعذار، روح‌ ا... سیف‌ اللهی، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده، امیرحسین باقرپور و هیثم هاشمی‌ زاده در فصل گذشته در ترکیب تیم جواد نکونام بازی‌های درخشانی ارائه کردند و توانستند بعد از سال‌ها، خیل عظیم هواداران فوتبال را به ورزشگاه شهدای فولاد بکشانند تا آشتی دوباره ای با فوتبال دوستان خوزستانی ایجاد شود.

فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور با قهرمانی پرسپولیس، نایب قهرمانی استقلال و سومی تیم فولاد خوزستان به پایان رسید و بازیکنانی مانند شهاب گردان، حسن بیت سعید، فرزاد جعفری و هیثم هاشمی زاده از فولاد رضایت نامه خود را گرفته و به باشگاه‌های دیگر رفتند.

فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات فصل بیستم لیگ برتر فوتبال، تاکنون سیدمهران موسوی، محسن فروزان، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، مهران درخشان مهر، بهزاد دودانگه، سینا شاه عباسی، شروین بزرگ، عارف غلامپور، علی سبحانی و محمدرضا عباسی را جذب کرده است.

یکی از نقاط قوت فولاد خوزستان حضور اکثر بازیکنان فصل گذشته این تیم است که قراردادشان را یک سال دیگر تمدید کردند و هواداران فولاد منتظر هستند تا تیمی متفاوت را در رقابت های فصل بیستم لیگ برتر نظاره گر باشند، فولادی که این بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و به گفته مدیرعامل این باشگاه، هدفش حضوری پرقدرت در رقابت های آسیایی، لیگ برتر و جام حذفی است.

سرخپوشان اهوازی با حضور نکونام بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال توانستند در فصل گذشته از میانه های جدول اوج بگیرند و با بازی های درخشان و هوشمندانه خود در لیگ به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا باشند. فولادی ها در نیم فصل دوم متحول شدند و توانستند تیم های سرشناس فوتبال ایران را به زانو درآورند.

یکی از نقاط قوت تیم نکونام در فصل گذشته حضور شهاب گردان بود که به خوبی از دروازه فولادی ها دفاع کرد اما کادر فنی فولاد که به خوبی از این موضوع آگاه بود محسن فروزان سنگربان پیشین تیم پارس جنوبی را به خدمت گرفت تا نماینده خوزستان همچنان درون دروازه اطمینان خاطر داشته باشد.

تیم فولاد در فصل جدید لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا با صلاحدید جواد نکونام، میل به جوانگرایی و حضور با تجربه ها در کنار بازیکنان جوان داشته و این موضوع می تواند برای هواداران فولاد و فوتبال دوستان خوزستانی بارقه های امید را زنده کند.

تیم فولاد خوزستان به همراه تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با تمام سختی ها پرچم فوتبال دیار کارون را بالا نگه داشته اند تا بتوانند شادمانی، پویایی و قهرمانی را برای فوتبال دوستان خوزستانی به ارمغان آورند.

فولاد خوزستان تاکنون برای ۲ بار عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کرده و یکی از تیم های مطرح و سرشناس فوتبال کشور به شمار می رود. همچنین تیم استقلال خوزستان برای یکبار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده است.

فولادی ها تاکنون پنج بازی تدارکاتی مقابل تیم های سایپا، پارس جنوبی، بادران، هوادار و پورا برگزار کرده اند که هر پنج بازی را با برد پرگل به سود خود به پایان رسانده اند. شاگردان نکونام در اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر بر اساس قرعه باید به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان بروند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار