تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۰۸۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آثار نمایشگاه ملی مجازی «یک اثر، یک نفس» انتخاب شد
  آثار نمایشگاه ملی مجازی «یک اثر، یک نفس» در حضور هیات انتخاب، بررسی و منتخب شدند.

فروغ طباخی، دبیر جشنواره «یک اثر، یک نفس» اظهارکرد: این نمایشگاه مجازی با هدف تامین نیاز اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر در دوران کرونا برگزار می‌شود و روز گذشته (سه‌شنبه) نیز آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، انتخاب و برای فروش بررسی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۹۸ اثر در دو بخش نقاشی و تصویرگری از ۹۰ شرکت‌کننده از ۱۷ شهر ایران به دبیرخانه ارسال شد، افزود: آثار رسیده از شهرهای بهبهان، اهواز، تهران، مشهد، دزفول، ماهشهر، یزد، سنندج، ساری، کرج، نجف‌آباد، بندرعباس، بندرامام خمینی، اندیمشک، لاهیجان، شیراز و مهاباد است.

دبیر جشنواره «یک اثر، یک نفس» گفت:‌ این نمایشگاه پروژه مشترک دفتر بهبهان انجمن هنرهای تجسمی خوزستان و علوم پزشکی بهبهان است که با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان همراه بود.

وی بیان کرد: باوجود این‌که قشر هنرمند به دلیل کرونا بسیار آسیب دیده بودند، اما با دلی بزرگ، آثارشان را به فراخوان یک اثر یک نفس هدیه دادند که این اقدام‌شان بسیار ارزشمند و شایان تقدیر بود و قدردان آن‌ها هستیم.

 جلسه‌ انتخاب آثار در حضور فروغ طباخی، الهام طباخی، افسانه معلمیان، امین فلاحیان، محمدرضا جرجرزاده و سیدمحمد موسوی‌پارسا از هیات انتخاب آثار و مریم شجاع، رضا سیادت، مسعود رضایی و رضا دیلمی از هیات مدیره‌ انجمن هنرهای تجسمی خوزستان در سالن سینمای خانه‌ فیلم اهواز برگزار شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار