تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۰۸۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر تعزیراتی
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از محکومیت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریالی متهم پرونده قاچاق سیگار خبر داد.

 محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی در این رابطه اظهار کرد: مامورین دایره قاچاق کالا و ارز هنگ مرزی شهرستان خوی در حین گشت زنی در نقطه صفر مرزی محموله ۲۶۶ هزار نخ سیگار را کشف کردند.

وی افزود: با رسیدگی به پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان خوی و احراز تخلف، متهم به ضبط سیگارهای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

همچنین، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس نیز از محکومیت چهار میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق سوخت خبر داد.

غلامرضا سالاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس در این خصوص گفت: محموله گازوئیل قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در یک تریلر کانتینربر جاساز شده بود توسط مامورین انتظامی کشف شد.

وی افزود: این تریلر در حومه شهرستان رستم به سمت شیراز در حال تردد بود که با مشکوک شدن مامورین به تریلر و بازرسی از آن، بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و راننده تریلر نیز بازاداشت شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس از تشکیل پرونده‌ای در این رابطه خبر داد و افزود: با تحقیقات انجام شده در شعبه، تخلف راننده تریلر محرز و نهایتا شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی حکم به ضبط سوخت‌های مکشوفه و جریمه ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریالی متهم صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان نیز از ارجاع پرونده قاچاق پارچه به واحد اجرای احکام خبر داد.

نعمت الله بیرانوندی گفت: پس از ارسال گزارشی از سوی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و  امنیت اقتصادی استان در مورد کشف ۳۴۳ طاقه پارچه قاچاق، پرونده به شعبه چهارم تعزیرات خوزستان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان افزود: رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی اهواز پس از بررسی.های لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهمین را به ضبط کالا و پرداخت سه میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که پرونده در حال اجرای حکم است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار