تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۰۸۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین بازی های PS4 برای گروه سنی زیر 15 سال

بهترین بازی های PS4 برای گروه سنی زیر 15 سال با خرید گیفت کارت PS4 یا بدون آن ، می توانند بسیار سرگرم کننده بوده و در عین حال اوقات فراغت آن ها را به شکلی مثبت پر کنند. انتخاب بازی های مناسب کودکان و نوجوانان بسیار مهم است و گرایش آن ها به بازی های خشن می تواند آسیب رسان باشد. از این روی در گامالوپ به دنبال مرزبندی بازی های بزرگسالان، کودکان و نوجوانان به شکلی هستیم که هر یک بتوانند از بازی های مناسب رده سنی خود بهره مند شوند.

بهترین بازی های PS4 برای گروه سنی زیر 15 سال

بازی PES 2020 Football

بازی های ورزشی برای تمامی سنین جذاب است و به ویژه نوجوانان و جوانان علاقه زیادی به این سبک بازی ها خواهند داشت. از قدیم تر نیز در دنیای بازی های کامپیوتری، بازی های فوتبالی بسیار طرفدار داشتند. بازی PES 2020 Football نیز از همین رده بازی ها است که از کمپانی KONAMI تولید شده و هر سال با ارتقا پیدا کردن نسخه قبلی، شرایط بازی به مراتب جذاب تری فراهم آمده است. البته لازم به ذکر است که بازی های سری PES Football برای تمام گروه های سنی جذابیت دارد و مناسب است، اما به هر ترتیب می توان آن را در زمره بازی های مناسب گروه سنی نوجوانان نیز جای داد.

بهترین بازی های PS4 برای گروه سنی زیر 15 سال

بازی Rayman Legends

بازی Rayman Legends دارای 120 مرحله است و در طول این 120 مرحله جذابیت زیادی از هیجان و تعقیب و گریز را با خود همراه خواهد داشت. تعقیب کننده عصبانی و تند و تیزی که در این بازی دنبالتان می کند، حتی در مسیر آبی نیز دست از سرتان برنخواهد داشت و مرتب او را سایه به سایه خود خواهید دید.

جالب است بدانید که در این بازی مرتبا با تغییر موانع روبرو هستیم و موانعی که در سر راهتان قرار دارند، هر مرحله و هر لحظه تغییر کرده و چالش های جدیدی را به وجود می آورند. به این ترتیب این بازی هرگز یکنواخت و کسل کننده نمی شوند و هر لحظه چالش های خود را تازه خواهد کرد.

همه این فضاها همراه با فضاسازی جذاب ۲D خلق شده اند و دارای ریزه کاری های ۳D نیز هستند. به هر ترتیب فضای بازی به اندازه کافی رنگارنگ و جذاب است و چشم نوازی خاص خود را دارد. همچنین موسیقی زیبای کریستوفر هرال نیز در لحظات این بازی همراهی خود را دارد و به جذابیت فضای بازی بیشتر اضافه می کند.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

اگر شما نیز از طرفدارهای پر و پا قرض کنسول محبوب سونی یعنی PlayStation 1 هستید، حتما از وارد شدن به فضای بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy لذت زیادی خواهید برد. روباه ناقلای این بازی با دماغ سیاه رنگ خود فراموش نشدنی به نظر می رسد و می توان آن را از بهترین بازی های سرگرم کننده نوجوانان دانست. جالب است بدانید که در این بازی به چیزهایی که در بازی دهه 90 کمپانی Naughty Dog دیده بودیم، باز خواهیم گشت. همان حس و حال و همان حال و هوا در این بازی احساس می شود و می توانید همان جذابیت را در آن دنبال کنید.

با بازی کردن این بازی در پلی استیشن 4 پرو، می توانید کیفیت عالی آن را تجربه کرده و هیجان، شادی و سرگرمی را در عین حال، تجربه نمایید.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy سفری فوق العاده به خاطرات گذشته است. آپدیت عالی بصری این بازی و رنگ های عالی آن، بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

بهترین بازی های PS4 برای گروه سنی زیر 15 سال

بازی Rocket League Collector’s Edition

فوتبال بازی کردن ماشین ها چیزی بسیار جذاب خواهد شد، این طور نیست؟ در بازی Rocket League Collector's Edition با چنین فضایی روبرو هستیم. جایی که به جای فوتبال بازی کردن توسط انسان ها، این ماشین ها هستند که به زمین فوتبال وارد شده و شروع به توپ زدن می کنند. این بازی به وسیله کمپانی بازی سازی Psynoix ساخته شده و اگر چه ابتدا به نظر می رسید که پا به توپ شدن ماشین ها، چندان جالب نباشد، اما نتیجه کار عالی از آب درآمد. اکنون این بازی چیزی نزدیک به 195 هزار کاربر داشته و یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های کامپیوتری محسوب می شود.

جالب است بدانید که این بازی کاملا مبتنی بر استراتژی ارائه شده از سوی بازیکن است و مهم نیست که کدام ماشین را برای بازی انتخاب می کنید، تنها کافی است که استراتژی درستی را انتخاب کرده و پیش بگیرید. به این ترتیب اگر چه بازی فوتبالی و هیجانی به نظر می رسد، اما باید دقیقا بر قدرت تعقل و درایت خود تمرکز کنید.

این بازی دارای قابلیت Split screen است که از طریق آن همزمان تا ۴ بازیکن قادر به بازی در یک زمان واحد خواهند بود.. همین طور شما امکان آن را خواهید داشت که شما می‌توانید با استفاده از جوایز و امتیازهایی که در بازی به دست خواهید آورد، ماشین خود را شخصی سازی کرده و آن را به ماشین دلخواهتان تبدیل کنید.

کلام آخر

شما چه بازی های PS4 برای نوجوانان دیگر را می شناسید که در بالا به آن ها اشاره نشده باشد؟ در پارس کنسول می توانید با خرید گیفت کارت PS5 یا خرید اکانت قانونی PS5 و ... به بازی های مورد علاقه خود بدون نیاز به خرید سی دی فیزیکی بازی دست یابید.

:
:
:
آخرین اخبار