تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۰۸۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مزایا و معایب فریلنسرینگ
 فریلنسینگ یکی از مواردی است که تمایل به قطبی شدن افراد دارد. برخی آن را حرفه رویایی خود می دانند. این افراد مصمم به پریدن و پیگیری هستند. فارغ از این که هرگز به اندازه کارهای شرکتی سود نخواهند برد. دیگران آن را بیش از حد استرس زا و پرریسک می دانند. آن ها حتی اگر کسی به آنها اطمینان دهد که می توانند دو برابر بیشتر از کار فعلی خود درآمد کسب کنند ، آن را امتحان نمی کنند. به این شکل به جای آن که در یک سایت کاریابی به دنبال اشتغال دائمی چون استخدام برنامه نویس باشید، برنامه نویسی را در الگوی فریلنسرینگ دنبال می کنید.مزایا و معایب فریلنسرینگ

اما ببینیم مزایا و معایب فریلنسرینگ کدامند.

واقعی ، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، جایی در این بین نهفته است. مطمئناً، کار آزاد می تواند استرس زا و طاقت فرسا باشد ، اما می تواند به همان اندازه جذاب و پرسود باشد.

در این پست، ما قصد داریم برخی از مزایا و معایب عمده تبدیل شدن به یک فریلنسر را بررسی کنیم.

مزیت: شما رئیس خود هستید

شما آزاد هستید که بخواهید کار کنید (یا نه). یا اگر دلتان می خواهد از خانه یا ساحل در کار کنید. در حین کار می توانید دمپایی بپوشید و هیچ کس به آن خرده نمی گیرد. از آن جا که شما رئیس خود هستید، دیگر هیچ کس نمی تواند به شما فرمانی بدهد. اما این فقط چیزهای سطحی است.

فریلنسر بودن همچنین به این معنی است که شما تصمیم می گیرید کدام پروژه را انجام دهید. همچنین می توانید از هر کاری چشم پوشی کرده و آن را رد کنید. البته، شما می توانید پروژه ها را طراحی کنید و تغییرات را به روشی که می خواهید اجرا کنید.

عیب: شما رئیس خود هستید

رئیس بودن خود می تواند سخت باشد. از آنجا که رئیس قدیمی شما مسئول قرار دادن پول به حساب بانکی شما در پایان هر ماه بود، اکنون این مسئولیت فقط به عهده شما است و مطمئناً، اکنون که رئیس ندارید، در مسائل مالی با چالش ها و اضطراب هایی روبرو خواهید بود.

مزایا و معایب فریلنسرینگ

به علاوه حالا باید خود با مشتریان رو در رو شده و مسائل آن ها را برطرف سازید. دیگر نمی توانید پشت رئیس خود پنهان شده و مسائل را به وی بسپارید.

مزیت: شما می توانید تمام سود را برای خود حفظ کنید

یکی از غم انگیزترین احساسات هنگام کار به عنوان کارمند، انجام تمام کارهای سخت برای برخی از پروژه ها و سپس دریافت حقوق ناچیز معمول است. برای بدتر کردن شرایط، رئیس شما پاداش زیادی را برای "تحویل" آن می گیرد و چیزی در این میان نصیب شما نخواهد شد.

شما به عنوان یک فریلنسر می توانید سود حاصل از کار خود را حفظ کنید.

اگر موفق شوید یک پروژه بزرگ را بدست آورید، تمام غنائم به طور مستقیم به حساب بانکی شما می رود - نه برای پاداش های مدیریت عالی.

عیب: برای این سود باید سخت مبارزه کنید

انجام کار فقط نیمی از کار مستقل است. نیمی دیگر در واقع پرداخت بابت آن است. به نظر شما آسان است؟ تعجب خواهید کرد برخورد مستقیم با مشتری می تواند تا حدودی آزاردهنده باشد.

گاهی اوقات مشتری ها با تاخیر پول را پرداخت می کنند و باید به نوعی برای گرفتن پول خود دفعات زیادی با آن ها تماس گرفته و مرتب رفت و آمد در این خصوص داشته باشید. مشکلی که در شکل کارمندی هرگز احساس نمی شد. در شکل کارمندی نهایت چند روز دریافت حقوق شما با تاخیر همراه بود و بیشتر از آن اتفاق نمی افتاد.

مزایا و معایب فریلنسرینگ

مزیت: جلسات کمتر و بوروکراسی اداری

"آیا شما نیز جلسات تجاری را دوست ندارید؟" گفت: تقریبا می توان گفت که همه از این جلسات فراری هستند.

به عنوان یک فریلنسر، کمتر از این دست جلسات کسل کننده را تجربه خواهید کرد- همین طور سایر مراحل بوروکراسی اداری را پشت سر گذاشته و نیازی به دنبال کردن آن ها نخواهید داشت.

اگر می خواهید کاری انجام دهید، می توانید پیش بروید و آن را انجام دهید. دیگر نیازی به توجیه آن از طریق ارائه پاورپوینت 50 صفحه ای نخواهید داشت.

عیب: اطمینان کمتر

وقتی هر تصمیمی مستقیماً بر شما و تجارت آزاد شما تأثیر می گذارد، نداشتن شرایط شرکتی، میز مدیرتی و غیره، ممکن است برخی از مشتریان شما را از میدان بیرون ببرد. به نظر می رسد که آن ها اطمینان کمتری به شما خواهند داشت.

سخن پایانی

در وب سایت الواستخدام انواع و اقسام موقعیت های شغلی، حتی دورکاری در منزل و کارهای مناسب فریلنسرینگ قرار داده شده است و شما می توانید از این طریق پروژه های بیشتری به دست آورده و موقعیت کاری خود را گسترش دهید.

:
:
:
آخرین اخبار